Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Ja klopt, kreeg hem niet uit mijn koppie dus morgen kijken en als hij goed is gaat hij mee naar Middelburg

Kan ik me voorstellen: ik heb er ook meerdere keren naar zitten kijken...
Zitten nadenken of ik iets kon met die fenestron.... maar dat zag ik toch niet zitten, vandaar....

Heel veel plezier van dat ding, is in NL een redelijk uniek ding volgens mij....

Groet, Bert

gisteren in den haag geweest. moest bij het gemeente museum werken, maar het lijkt wel een gevangenis in en rondom het world forum. alles afgezet met hekwerken, weg afzettingen en om de 50 meter een camera opstelling. wat een chaos.

zaterdag in Leidschendam,
is buiten de zone,
Obama gaat buiten om rijen via de Bezuidenhoudseweg na de Koningin voor de koffie

Groet, Uwe

Je hebt tot 12 uur middennacht om nog lekker te vliegen tot het verbod binnen de 50NM rondom den Haag in werking treed t/m de 25e. Al zal het weer niet echt meewerken denk ik... ;)

eze9a7e2.jpg

We hebben hem hoor, de prachtige T-Rex 450 Blue Thunder. Vliegt als een zonnetje, loopt prachtig stil en ziet er heel netjes uit! Een dagje IKEA met de vrouw is nog nooit zo leuk geweest!

Mooi, en een 3-blad-hoofd, dan even nog op dat filmpje wachten,

Groet,
Uwe

Dat filmpje komt, moet hem even uit elkaar halen om te kunnen binden, receiver zit in de staart, en ik heb alles met xt60 stekkers en er zit een deans op de esc dus moet nog een xt60 stekkertje halen. Daarbij moet ik nog even een paar 3s 3000mAh lipo's bestellen.

Twijfel nog of ik de ruitjes eruit haal en de ruitjes die er bij zaten en nagezonden worden erin ga zetten.
Gister al met Brutus contact gehad over het inbouwen van een fenestron maar dat zal helaas niet gaan.

Filmpje volgt nog ;-)

'n beetje klein alles voor een fenestron,
maar zo ook leuk, ook voor schaal vliegen oefenen.

Groet
Uwe
en veel plezier nog

Vraagje:

T Rex 250 heeft aan de heck-as een klein schroefje voor de heck-rotor vast te houden,

zeg ik dat goed,
hoe krijg ik die los,
de imbus is iets dikker dan een naald, of misschien ook niet,
en die is zo ... rond

afzagen wil ik niet, da heb ik een goedkope as nodig,
maar wel een dure heck-rotor

groetjes van Uwe

Hallo,

Deze morgen was het prachtig vliegweer, dus ik naar het grote veld.
Zo goed als geen wolken.
Zonnetje in de nek (heerlijk warm) en geen wind.

Ik heb weer 6 lipos leeggevlogen.
Vanalles gedaan:
Hover op diverse lokaties,
M-figuur geoefend.
Side-in en nose-in en langzame pirouettes.
Ik heb zelfs enkele gevlogen achtjes gedaan.
En telkens landen op de landingsplek (plank 70cmx70xm)
Ik sta nu bijna even ver als met de mcpx. (zolang het niet waait):music:

Het geeft een heerlijk gevoel om zoveel controle over je heli te hebben.

Ik ben zelfs met de mcpx inverted gegaan. (had al wel geoefend op de sim)
Dit was natuurlijk niet zo strak en veel crashes in het gras, maar het was wel de eerste keer dat ik durfde. (en geen schade aan de mcpx)

Lipos zijn alweer aan het laden om straks in de tuin nog wat te oefenen.

flauw... ik mag niet hier in de buurt...

Maar wel gefeliciteerd met de vooruitgang!
en maar hopen dat de donderdag snel komt.. en dat men niet besluit het luchtruim hier nog langer dicht te houden..

Back