Mijn FPV set is klaar.. Komend weekend de FPV maiden als het weer goed is. Nu eerst richting Duitsland voor werk. Ben vrijdagavond weer terug
![]()
je motor assen zijn er wel niet stevig uit vind ik , bij een crash snel krom vermoed ik

Nick
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijn FPV set is klaar.. Komend weekend de FPV maiden als het weer goed is. Nu eerst richting Duitsland voor werk. Ben vrijdagavond weer terug
![]()
Toen ik een nieuwe nodig had twijfelde ik nog. Het was toch voor een mini waar ik geen grote afstanden mee doe maar meer laag, tussen dingen door vliegen, wat racen dus ik meende dat 250mW wel voldoende was en misschien iets lichter en goedkoper (46,- tov 73,- uit Spanje)met 600mw veel minder storing geloof me , ik heb beide
ik wil alleen maar 600mw , en voor het geld hoef je het niet te laten, zit hooguit 10euro verschil in !
Nick
je motor assen zijn er wel niet stevig uit vind ik , bij een crash snel krom vermoed ikverder mooi ding , en succes met de maiden
Nick
kijk nog een fietser:
![]()
Groet
Uwe
Hoe groot is die welnie?? 2,10 meter?? Gezien de aantal tegelsheb je films. Dat die vliegt?
ik heb die schroefjes niet geborgd ben daar nu mee bezig.