Die nummers en verschillen zijn niet zo erg.
Handleiding opzoeke , dingetje opzoeken, en bestellen.
Het is dan vrij irritant als ze de originele handleiding van alig zelf verwijderd hebben, en daar de handleiding van de hedendaagse nitro dfc voor hebben neergezet.
En dus gewoon nergens vermelden dat jouw onderdeel compleet uit de roulatie is..
Mijn heli is net 3, dan moet ik toch gewoon kunnen vinden welke onderdelen ik moet hebben?
En als je dan een onderdeel van een nieuw type op je heli zet, moet je toch kunnen vinden wat je verder nog nodig hebt?
Bij align krijg ik wel eens het idee dat een heli die ouder is dan 2 jaar, met passen en meten van nieuwe onderdelen voorzien moet worden..
Dan is de nieuwe versie er al, en is de oude blijkbaar al vergeten..
Sorry, beetje frustratie.
Mn 450 is tegenwoordig een hel om iets voor te vinden, bestaat uit 5 andere helitype's ondertussen...
250 zo'n zelfde verhaal.
600 is een stuk jonger, en op de kop na is alles zo'n beetje identiek. Dacht ik.
Zo blijf je jezelf de kolere zoeken natuurlijk.