Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Daarnaast, niet iedereen koopt iedere 2 jaar een compleet nieuwe heli..

Jij wilt ze niet de kost geven, de mensen die dat dus WEL doen....

Nogmaals: Daarom heb ik altijd Vario gevlogen, zelfs een SkyFox van de eerste bouwjaren is nog redelijk moeiteloos in de lucht te houden....
(ook al geef ik grif toe, dat daar heel sluipend ook voldoende geëvolueerd is om bepaalde schades behoorlijk duur te maken, maar dan praat je wel over dik 20 jaar....)

Groet, Bert

60077A

Ik heb alleen dat alu pieletje nodig,wat je op de slide shaft schroeft.
Die slideshaft zat in de kit met het staartstuk. Dat alu pieletje niet.

De slide schaft is tegenwoordig net een fractie van een mm dikker uitgevoert, en het niet schroefdraaddeel is wat langer. Moet je wel even goed kijken voor je het ziet....

Voor het idee.
Het originele partnr begint met 50.. en die nummers zijn pleitem.

En bij de weg, ook mijn heli's zijn wel een beetje onderhevig aan upgradevirussen...
Ook dat is een reden waarom de 450 zo omgebouwd is. Crashes waren bij mij iig niet de reden ;-)

Maar heb door slijtage af en toe wel eens wat nodig.. en dat blijkt dan toch weer net van een andere versie heli te moeten komen, die natuurlijk op precies die punten anders is.

M'n Atom heeft er ongepland een grote broer bij. Ook een TRex 600 nitro Pro. Tja, het was een mooie prijs ( tweedehands) en hij zag er zo leuk uit...... Nu moet ik mij volledig inwerken in het nitro gebeuren, want daar ken ik nog helemaal niks van. Spannend!
gy2e8anu.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
M'n Atom heeft er ongepland een grote broer bij. Ook een TRex 600 nitro Pro. Tja, het was een mooie prijs ( tweedehands) en hij zag er zo leuk uit...... Grote heli voor de prijs van een 2de handse 450! Nu moet ik mij volledig inwerken in het nitro gebeuren, want daar ken ik nog helemaal niks van. Spannend!

leuk leuk, maare dus druk aan de studie voor het nitro gebeuren.
En ik zie een flybar?. wel eens mee gevlogen?

Bij de 600 lijkt de atom al bijna weer een micro ;)

Flybar ja, oude liefde :-)
Vóór mijn Atom FBL leerde ik vliegen met een HK 450 FB. Is eigenlijk iets makkelijker om af te regelen vind ik. Gewoon mechanisch. Vliegt even lekker hoor! Wel jammer dat het geen Compass is... Komt nog :p
Ja, hij is wel ietsjepietsie groter :D

haha mooi, ga je ook vast veel plezier aan beleven.
de volgende op mijn verlanglijstje is inderdaad de 6hv ultimate .... maar dat duurt nog wel even ;)

sowiso zijn die compasjes iets compacter. Stond laatst naast allemaal trex 500's op de club, en je kon duidelijk zien dat de frame opbouw gewoon veel compacten is van de compass en dus ook minder hoog is.

nou dat was een kort vliegdagje...

vlucht 1: .. na 30 seconden werd m'n atom aangevallen door 3 vogels... nou vol gas naar de grond, want een bird-strike had ik niet zo'n zin in. Dus na 2 minuten beetje hooveren had ik nog een minuutje over...

vlucht 2: komt de boer met z'n giertank het weiland op gereden.... einde vliegdag ... damn

Back