Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

ben benieuwd hoever die kat het gaat schoppen :P

nouja, dan mijn beslommeringen er ook maar bij:
had gisteren voor de verandering eens een paar accu's van de plank gepakt, en eens gekeken of m'n heli's na al die happen stof nog wel wilden vliegen.
het beviel boven verwachting goed, alhoewel een van de heli's duidelijk hoorbaar wat behoefte had aan smering etc.

dus de laatste vrije dagen slijten aan 't onderhoud/nakijken van de beestjes, en dan eens zien hoever het nog komt met deze hobby...

groet,
Hoogvlieger

Leuk man, dat je weer vliegt....

Groet, Bert

Vanmiddag niet veel (twee vluchtjes van plm 15 minuten) maar wel heel erg leuk gevlogen...

Groet, Bert

Mijn beslommeringen, een leuke dag samen gevlogen met Bask04. Redelijk weer en prima gevlogen. Wat mij betreft weer een zeer geslaagde dag :thumbsup:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
heb zitten kijken vandaag............goblin 380
release datum dacht gelezen te hebben eind van het jaar toch
Ben nieuwsgierig naar het geheel:evilbat:
phil

Hallo allemaal. Zoals enkele al weten ben ik bezig om een eigen multicopter flight controller te bouwen. Recentelijk heb ik mijzelf ingeschreven bij een wedstrijd van Atmel. Atmel is namelijk de fabrikant van de microcontroller die ik gebruik.

En dan heb je natuurlijk stemmen nodig :wink: Dus mochten jullie zin, tijd en gelegenheid hebben dan kan je bij de link:

Atmel Simply AVR Design Contest

klikken op vote en op zoek gaan naar het onderstaande plaatje. Waarschijnlijk pagina 1. En bij voorbaat natuurlijk bedankt :thumbsup:

0.jpg

Ook een stem van mij Joop, succes! :-)

En goh.. Het is dan eindelijk weer zo ver. Toch een gillende rookwolk in de vloot!

Na 2 jaar helipauze toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken..

udagagyz.jpg

Nu nog op zoek naar mooi weer ghehe.

Pech of geluk........

Vandaag verder met de heli omdat mijn nieuwe ESC binnen was. Toen zag ik dat 1 armpje los op de swashplate lag, ik dacht nog mmm dat had ik 110% zeker weten vast gezet Omdat ik mijn mainshaft had gecontroleerd en weer goed had vast gezet).

Eigenlijk nog niks in de gaten maar toen ik klaar was met de ESC nog eens gekeken en blijkt dat het kopje van het schroefje spontaan tijdens het stilstaan op mijn werktafel schijnbaar is geknapt. dus tijdens niks doen :-)

Nou ja liever op de tafel als in de lucht zullen we maar zeggen:D. Zal wel weer trukendoos moeten openen om het restantje eruit te krijgen.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook een stem van mij Joop, succes! :-)

En goh.. Het is dan eindelijk weer zo ver. Toch een gillende rookwolk in de vloot!

Na 2 jaar helipauze toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken..

udagagyz.jpg

Nu nog op zoek naar mooi weer ghehe.

Ah.... weer een vonkjes kandidaat ;) (geintje....)

Groet, Bert

... hier is de winner ...

Voted... 5 times alstublieft en succes

(gestolen de text, ha ha,
maar Joop, eigentlijk moet je nu al gewonnen hebben, ha ha ha)

Groet
Uwe

Bedankt allemaal!

@Jonkje: mooie heli en ik blijf inderdaad ook hopen op mooi weer. Man het komt er soms echt met bakken uit :-(

Bedankt allemaal!

@Jonkje: mooie heli en ik blijf inderdaad ook hopen op mooi weer. Man het komt er soms echt met bakken uit :-(

Waar? :-) :-) als ik al die verhalen hoor heb ik nog weinig zin om zaterdag terug te komen naar NL.

Hier nieuwe camping in zuid duitsland, prachtig weer maar helaas omringd door maisvelden... Dus beetje lastig vliegen

9e9e9usa.jpg

Back