Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Je hebt er een in Bloemendaal, en nog een in Velserbroek. overzicht-webshops

Verder is de support van de webshops ook wel goed,..

Die in velserbroek is lid bij ons op de club, ken hem maar doet puur in vliegtuigen en quadcopters. overigens wel een aanrader voor mensen die spullen zoeken. Zijn prijzen zijn zeer aantrekkelijk. ( mits je naar de winkel komt)

Laatst bewerkt door een moderator:
Jawel, daar gaat het niet om. Ik vind het leuk om naar een winkel te gaan en de spullen aan te raken en uit te zoeken :D

MACh kom ik elke Vrijdag. ERG leuk ;)

Naj, ik gaat maar is plat. Morgen maar de Trex 600 vliegklaar maken. 4 maanden niet gevlogen :hammer: Dat heb ik nog nooit meegemaakt.

De 250 fixen.. Align spul op de tail en op de spektrum rx zetten..

img0246xh.jpg

Hier net weer een vluchtje met de 600 gemaakt.
Ondanks dat ik bijna in een vogel vloog, was het weer een goede vlucht.
Merk wel dat m'n accu na bijna 100 vluchten aardig begint af te nemen.

Ik zit even te kijken met mijn tail servo. Deze heeft nu maar ongeveer een kwart stick weg, en dan zit hij al tegen de mechanische stop aan....

Is dit wenselijk, of kan ik beter het balletje op de servo arm wat meer naar binnen toe doen, zodat ik wat meer "stickweg"/ stcik travel"over houd ???

Heli is trex 550, en volgens boekje gebouwd. Vind het echtyer wel heel erg weinig, de swash servo's hebben gewoon volledige stick travel...

Zit het balletje helemaal op het einde van het heveltje? Anders zou je het einde vh heveltje kunnen verwijderen zodat hij nooit de tailboom raakt. (of heb je een schijf?)

Ow, ja. Als dat ingesteld is, en de servobuzzed niet als je vol rudder geeft dan zit je goed. Normaal in headhold mode loopt de staart in 1 keer door bij een beetje rudder. ;)

Ik krijg de 250 niet lekker. Gain moet heel laag om de staart rustig te houden (53% waarbij 51% uit is). En de piro rate blijft achterlijk hoog. Heb nu zelfs de uitslagen op 40% staan maar nog echt absurd snel. Genoeg voor vandaag. Morgen is er weer een dag :)

Back