Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik wel eens doe als alle inbusjes weer eens dol zijn, is een stukje afknippen met een grote kniptang, dan wat recht vijlen. Scheelt weer een tripje naar de bouwwinkel.![]()
Haha, die fout heb ik ook bijna 30 jaar geleden gemaakt....
En je zou de "puinhoop" hier nu eens moeten zien....
Een hele wand in de woonkamer word in beslag genomen door heli's
Maar gelukkig ga ik wat opruimen: de mCP x is verkocht....Scheelt een hoop ruimte!
Groet, Bert
Wat dacht je van een dremel met een schijfje om metaal door te schijven? Je hebt dan mooi rechtstreeks terug een 6-kantje. Scheelt je naast een trip naar de bouwwinkel nog bewerkingstijd ook (om wat verder te klooien met deze hobby)![]()
Een romp om een heli bouwen is gewoon zo ver als het zal gaan met twee linker handen[...]
Een heel vaak gestelde vraag van omstanders is of je hem zelf gebouwd hebt, en om een of andere reden wil ik dan gewoon "ja" kunnen zeggen.
En als je dat niet aanspreekt, ach, is dat zo erg? het is per slot van rekening allemaal net zo persoonlijk als de auto waar je in rijd, het beroep waar je voor gekozen hebt, of wat dan ook...
Groet, Bert
Geluk bij een ongeluk, heli daarbij nog heel gehouden?[...]
3 vluchten na dit avontuur is m'n ESC doorgebrand !
Gelukkig was de telefoon toen niet aan boord.
Toch maar tijd voor een cameraatje![]()
Een romp om een heli bouwen is gewoon zo ver als het zal gaan met twee linker handenTechnische dingen kom ik vaak wel uit maar iets mooi bouwen niet echt. Ik heb eens een zo'n witte HK canopy zichbaarder gemaakt door 'm zelf te spuiten, het doel was bereikt maar van dichtbij zag het er niet uit lol.
Over de linker handen heb ik altijd zo mijn bedenkingen: Niemand is geboren met een hobbymes in de ene en een tube lijm in de andere hand