Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Was er niet echt weer voor.. Ik vlieg daarom elke avond binnen even met de mcpx en/of walkera..

Met zo'n loods is een mcpx wel een feest hoor. Zou willen dat ik zo'n binnenruimte zou hebben..

Ik werk vanuit huis. Is iets makkelijker plannen dus ;)
+1 Ik werk ook regelmatig thuis en kan dan best eens pauze nemen om te vliegen :D als ik wel naar kantoor in amsterdam-zo ga doe ik dat toch na de spits en kan ik van te voren nog wel gaan vliegen ;)
Met een collega de mcp x wel eens meegenomen naar kantoor om na werktijd ff indoor te vliegen; wat een verslaving..
Hier was het vanmiddag nog even zonnig maar wel fris met 7 graden en iets van 4bft. Best goed weer om te vliegen maar geen zendertent mee dus dat was na een paar packs maar weer naar huis vanwege te koude handen.

lol een mcpx met trex 600 bladen

Je begrijpt neem ik aan wel dat dit de vliegeigencshappen van het model zeer sterk beinvloed?

(ook in de sim)

Het grappige is dat dat een opname is van een opname in realflight zelf, toen ik het opnam in realflight zelf waren het gewoon de goede bladen, daarna als ik de opname bekeek had hij opeens reuze bladen :mrgreen: Als ik normaal in de sim vlieg, vlieg ik niet met zo'n big bladen hoor ;)

Back