Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Opzich niks mis met een Walkera natuurlijk maar qua support op dit forum en onderdelen is een Align 450 of een 450 kloon waarschijnlijk beter. En een knappe kloon hoeft geen meerdere maandsalarissen te kosten.

100% was idd wel wat overdreven... :|

er is zoveel kapot aan dit ding, dat een nieuwe goedkoper is dan het herstel van deze, dus gooi ik m weg.
ontvanger eraf gehaald, die is waarschijnlijk nog heel...

voorlopig zet ik het even stop, tot er weer tijd+geld voor is....
het is een mooie hobby, maar kost nu eenmaal bakken geld :p;)

heb ik gedaan, en ken dat wel. ;)
heb zelf op een andere chinese site die dezelfde spullen levert, m'n walkera gekocht.

ik kijk wel weer waneer de hobby weer begint te kriebelen.

alvast bedankt voor de tip :)

de walkera is niet m'n enige heli, ook al leek het daar soms veel op. het was wel m'n eerste en enige CP
het was m'n pronkstuk, een vliegend stukje trots ;)

naast die walkera heb ik ook nog een kleine FP huey, en een solo pro, dus als het gaat kriebelen zit ik in ieder geval niet zonder heli :)

groet,
Tomos19

Denk niet dat Jelleee het zo slecht zal bedoelen hoor...

De heli nu buiten gehaald vandaag Chow?

En Tomos19, wrm stoppen? Gewoon repareren man! Zoveel kosten kan je toch niet hebben? Valt nog relatief goed mee op de foto? Geef hem dan aan mij als je hem in de vuilbak gooit, ik fix hem wel ;)

Nee denk ik ook niet. Maar zou beetje flauw over kunnen komen natuurlijk ;)

De 250 is buiten geweest zoals ik schreef maar iets fout met de tail. Dus heftige reactie van de tail op 1 meter hoogte. Linkje stuk. Niks ernstigs dus. Daarna dus met de mcpx en de genius gaan vliegen buiten.

Ik hoop de receivers nu vlot binnen te hebben. Aankomend weekend lijkt het ook vliegweer te worden en wil minimaal m'n 450 op de DX6i hebben. De KDS zender en ontvangers lijken namelijk zo goed als zeker verkocht.

Inderdaad, was zo niet bedoeld ;)

Misschien kan je gewoon ff wachten en binnen een paar maand een nieuwe kopen, en dan in de lente als het weer warm wordt er terug stevig tegen aan gaan :p Ik geef toe dat ik in de winter ook niet veel zin heb om te gaan vliegen door de kou en het weer.... Daarom dat men KDS ook al zo lang in reparatie is en ik erger me ook niet echt aan, soms eens met de mcpx buiten gaan 3D'en is genoeg momenteel..

Haha, Ik heb 3 heli's en er is geen enkele vliegend :mrgreen:

Ik snap de frustratie van de crash,.. maar gooi nooit wat weg. Er is altijd wel iets wat je later bij een reparatie kan gebruiken. Ik heb een hele voorraad met zooi van overleden vliegmachines. :rolleyes:

@Chow jammer dat dat kleine pokkeschroefje van de 250 het niet gehouden heeft, wel goed om te horen dat er nu wat up and go aan de gang is,.. :thumbsup:

Je hebt het zelf gezien. Die tail assembly was wat raars mee. Ik had gehoopt dat we het in orde hadden maar helaas. Gelukkig geen echte schade. Gewoon die assembly vervangen en dan zou het goed moeten gaan. En dan moeten we toch echt weer een keer samen vliegen als het weer meezit ;)

Net even de hele tailcase uit elkaar gehaald.
Probleem zit hem denk ik in de lager.

Zoals jullie ook op de foto kunnen zien (uitvergroot) zitten er allemaal metaal splinters aan de rand van de lager. Hij is gewoon helemaal uitgesleten.

Ik denk dat ik toch niet voor de TT ga, is me net iets te duur en het verhoogt de waarde van mijn heli ook niet.
Ik heb ook nooit problemen met de snaar dus ik blijf op snaar:D

Net het hele lager even uit de houder gedrukt.
Hij lijkt nog gewoon goed te zijn..

Alleen hij kan heel soepel over de tail rotor shaft schuiven..
Hoort die niet helemaal klem te zitten zodat hij de shaft kan vasthouden?

Back