Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Een 600 en 700 zijn groot :) Afgelopen zomer naar een modelvliegshow geweest..

5793651133_e2a706c7c6_z.jpg

5793349067_9f5aac9426_z.jpg

5796104417_e552f33d50_z.jpg

Toevallig heb ik de cloudsfly vandaag weer helemaal klaar gemaakt om te vliegen. Hij heeft in het najaar een dramatische crash meegemaakt. Als je met dat ding volgas geeft, duikt de neus naar beneden. Dat komt omdat de motor een paar graden omhoog blaast. Ik heb dat nu gecompenseerd door een beetje up bij volgas te mixen,..

De neus is weer recht door hem in kokend water te dopen.

Ja het was die, de Bixler en de Easystar die op m'n lijstje stonden. Had geen zin in douane gedoe dit keer dus de Easystar is het geworden.. De Bixler in Duitsland staat al weken op backorder tevens..

En hij is klaar voor ailerons. Geen mods nodig.. Heb er apart een motormount bij gekocht zodat ik vrij ben in motorkeuze..

Hij is net zo snel als de AXN floater. Dat is uitkijken, want hij is sneller bij de grond dan je denkt,.. :eek:

[URL="
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
@Stefan
Yep, gelijk ailerons erin. Pakketje met alle electronica is vandaag uit HK vertrokken. Dus nog 10 dagen geduld.. Gelijk orange rx erbij zodat deze ook op de DX6i kan..

Goed plan,.. ruimte genoeg. ;)

Maak me verder geen zorgen om de maiden met dat ding. In de sim gaan vliegtuigen echt prima. Enige wat ik nog moet oefenen is landen precies waar ik wil. Maar in de lucht maak ik geen stuurfouten en als ik ruimte heb om te landen lukt dat ook prima.. Gaat met vrijwel alle modellen prima. Alleen die dubbeldekkers zijn tricky :)

Uit ervaring weet ik, dat een gooi-start ook een verrassing kan zijn. Je weet met een maiden niet echt welke kant hij opgaat. Je moet snel bij de knoppen zijn om schade te voorkomen.

Back