Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Die turnigy bril zou ik zelf niet doen omdat De resolutie heel laag is. Ik vind de resolutie van de fatshark voor mijn gevoel ook al aan de lage kant, maar door nog meer resolutie weg te halen denk ik dat het inschatten van afstanden en diepte heel lastig gaat worden.

Cloverleaf antennes solderen kan ik overigens aanraden, ik zie nu zelf ook het verschil en het is zeker noemenswaardig (heb hem nu getest op een range van 150 meter en binnen die range met de 100mw zender is er een groot verschil.) Ik ga wel eens even kijken of ik het verschil ook kan filmen.

oei, dit begint op ''dagelijkse FPV beslommeringen'' te lijken :p:p:p:rolleyes:
kun je ook luchtfoto's maken via zo'n bril??

Zoals ik het zie zijn jullie net als ons in ons draadje ( rijders, vliegers omgeving zaandam) gewoon een gezellig stel die niet zeuren over wat er gebouwd wordt. Bij ons op de club en clubleden die in ons draadje zaten zeuren al maanden over dat het nu opeens weer over autootjes gaat in het draadje. Begrijpen dat het puur om de bezigheid en gezelligheid gaat doen ze niet :(

De kwaliteit van de camera waarmee je kijkt is van lage resolutie. Je hangt er dus meestal een 2e camera naast zoals bijvoorbeeld de Go Pro voor hogere kwaliteit opnames.

Verder raken we wel wat offtopic :) Maar goed. Zolang we allemaal ook met heli's bezig zijn zie ik het zelf niet zo als bezwaar.

Ik laatst op de club met mijn autootje, om wat eraan te knutselen. Nou dat viel niet in de smaak. Gelijk liepen mensen te klagen bij het bestuur dat het een vliegclub is en niet een auto-club. :hammer: Ben die avond rechtstreeks naar de MACH gereden in Haarlem. Ik was er gelijk klaar mee.

Jup, zo gaat dat daar. Er zijn erbij die niet gewoon iets tegen je kunnen zeggen, maar graag achter je rug omlullen. Heel vervelend zoiets. Maar over het algemeen is het een gezellige club hoor. Met hele gezellige gasten. Maar doordat er zijn die ook auto zijn gaan rijden komt er steeds meer een 2 deling.

Zoiets moet gewoon onderling in overleg. Kan me wel voorstellen dat het niet de bedoeling is dat er op gegeven moment 30 man met auto's bezig zijn als mensen er komen om te vliegen. Dan zou het een soort algemene RC club moeten zijn..

ik heb een op afstand bedienbare TV is een super grote hobby in de hele wereld, maar niemand doet er wat mee.
:banana::banana::banana::banana::D:D:D:D:D

Is dat video gebeuren trouwens erg duur? (compleet dan wel te verstaan)

gr,
Dave

Hangt erg af van de kwaliteit en of je short of longrange wilt.. Is zo niet eenduidig wat over te zeggen..

Club oprichten voor liefhebbers van TV met afstandbediening?? :mrgreen:

Back