Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Dan moet je wel opletten als je dicht bij de kant vaart aangezien je hem ziet op een plaats waar hij eigenlijk niet is (lichtbreking) ;)

Zou ook eigenlijk niet uit mogen maken: de duikboot zit niet waar jij denkt dat ie is, maar eventuele obstakels (vooropgesteld dat je die ook kunt zien) hebben voor je oog precies dezelfde afwijking, toch? dus als de duikboot voor je oog recht op een obstakel af vaart, doet ie dat in werkelijkheid ook, en als je het obstakel ontwijkt, zo hij dat in werkelijkheid ook moeten doen, tenzij de boot onder water is en het obstakel boven water (andere boot), maar dan zou je het obstakel al niet eens moeten kunnen raken...

Groet, Bert

ik heb een op afstand bedienbare TV is een super grote hobby in de hele wereld, maar niemand doet er wat mee.
:banana::banana::banana::banana::D:D:D:D:D

gr,
Dave

Club oprichten voor liefhebbers van TV met afstandbediening?? :mrgreen:

JAJAJA ik wil ook bij die tvclub dan, ik laat wel gelijk een 2deling ontstaan; ik heb ook een projector met afstandsbediening :O

Ja.... ik ga ook klagen bij het bestuur! Dat kan toch niet, zo'n gast die met zijn projector de boel komt verstieren bij onze "afstand bedienbare TV club"?

Groet, Bert

Als ze niet kunnen vliegen, dan zien ze ze wel vliegen. :rolleyes: :mrgreen:

Niet lullig bedoelt, maar des te meer mensen aan auto's sleutelen, des te meer ruimte in de lucht :mrgreen:

Ik zie niet in waarom ze via het bestuur je speelgoed af willen pakken?
Of was het zo'n offroad apparaat en was je het veld open aan het trekken?

stond gewoon op tafel in het bouwlokaal. Het veld open trekken is geen optie, er ligt sinds een paar maanden een splinternieuw veld dat nog wel in gezaaid moet worden. Drainage en al onder het veld. Zo glad als een biljartlaken.

En afpakken is het niet hoor ;) Het wordt gewoon niet toegestaan.

Laatst bewerkt:
Vandaag de hobbyhoek maar even opgeruimd. Verbaast me toch steeds weer hoe snel het een zooi word!

panoj.jpg

Servo verlengkabels binnen dus de ailerons zijn klaar. Lijm even laten drogen voordat ik de vleugels weer in de body steek :)

img0243hn.jpg

Lijm droog. Hij is klaar. Ben er best een klein beetje trots op :roll:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ik moet alleen nog even keurig volgens de handleiding alle uitslagen van de roeren in de zender inkloppen maar hij is inderdaad klaar. En dan de lucht in ermee. We plannen wel wat denk ik. Goed het weer in de gaten houden :)

chow wat zit er aan modelbouw winkels in haarlem? Ik ken bloemendaal en tamiya shop, maar voor de rest zou ik het niet weten.

Ik ook niet. Ik had er eentje in Hoofddorp maar die is verhuisd naar Hilversum. Dus ik bestel nu helaas alles online.. Heb wel m'n vaste webshops waarvan ik weet dat ze voorraad hebben en snel leveren.

Qua heli's en electronica is ''Hbmnc'' ( bedenk zelfde klinkers er maar in) in Den haag voor mij de beste. Lipo's bij HK in Duitsersland. Maar sinds kort met de autootjes ook aan het spelen, en daar moet ik me nog even in orrienteren.

Maar waarom geen webshops? Er zijn best veel hele goeie webshops die ook de telefoon opnemen en je prima te woord staan..

Ja, dat zijn ook 2 webshops. Maar ik ben nieuw in de autootjes, dus gewoon in mijn handen hebben en vragen stellen is leuker.

Uiteindelijk verkopen die je toch het liefst wat ze zelf op voorraad hebben. Beste is toch om vantevoren te weten wat je wilt.. En anders ritje naar Twente. Volgens mij doen die veel met auto's..

Back