Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Alleen is 1 lipo van de Genius CP gaar merkte ik vandaag. Net bij Helipal extra lipo's besteld en gelijk maar setje extra tailblades. Niet dat die kapot gaan maar de Genius is degene die mee gaat naar Suriname eind februari. Dat ding is zo ongelofelijk stevig dat deze de beste kandidaat is.

In dit jaargetijde zijn er niet veel dagen natuurlijk. En als het dan een keer een goeie dag is moet je ook tijd hebben. Zodoende heb ik de 450 bijna 2 maanden niet gevlogen. Gelukkig de kleintjes wel regelmatig ;)

@chow: een HKDSALIGN ??? klinkt zeldzaam :wink: en wat een mooie machine zeg :smile:

vandaag eindelijk de bladhouders voor m'n huey binnengekregen :D
nu maar hopen dat alles goed vast zit...:rolleyes:

pakketje met m'n vliegtuig ligt nog steeds bij afd. inklaring bij de douane...zucht:(...

Beslommering van vandaag:

Lekker gevlogen met de 450 (was wel weer ff leuk met mijn eigen 450) en daarnaast sochtends en smiddags FPV gevlogen, vanochtend voor het eerst dus dat was wel spannend. Erg leuk en kan niet wachten tot de volgende keer!

Filmpje daar van, De gopro word ook als FPV camera gebruikt, wat je ziet in dit filmpje is exact wat ik zie tijdens het vliegen op mijn bril.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel gaaf dat fpv vliegen, ik ga dat binnenkort ook eens proberen :cool: Na het nodige lezen in het fpv gedeelte heb ik een: 5.8ghz setje, camera en een 7 inch display display besteld. In eerste instantie zo eens proberen met de swift 2 en kijken hoe dat gaat.

Hier voorlopig geen fpv.. tof filmpje stef. De MD500 en de Schweizer staan aan de lader voor een vliegdag morgen. Tot grote en vooral verbaasde interesse van ons nieuwe rood/wit gekleurde huisgenootje: poes! :) Die ligt nu redelijk relaxt op dr fleecekleedje op de bank. Zo zit je in het asiel en het andere moment zit je tussen de heli's ;)

Wel gaaf dat fpv vliegen, ik ga dat binnenkort ook eens proberen :cool: Na het nodige lezen in het fpv gedeelte heb ik een: 5.8ghz setje, camera en een 7 inch display display besteld. In eerste instantie zo eens proberen met de swift 2 en kijken hoe dat gaat.

Gaan we allemaal die kant op?? :) Zit ook al te kijken en te rekenen ;)

Kan niet he dit :nooo: ;)

1zn7wiw.jpg

Back