zat ik gisteren in een draadje over starten / niet starten nitromotor,
maar per ongeluk in het 'auto' gedeelte,
jonge jonge, wat zijn de mensen daar vriendelijk,
Ben net even uit nieuwsgierigheid gaan kijken.
Ben net zo snel weer gaan lopen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ben ik blij, dat ik alleen helis vlieg,
...dat mag ik toch hier eens zeggen,
stel je voor je komt bij hun in de club terecht...
Het is een mooi clubje hier in het heli gedeelte op MBF!
Ten opzichte van andere fora waarop ik actief ben (geweest) is het er een stuk gezelliger, wordt er nauwelijks gemopperd, probeert vrijwel iedereen anderen/beginners naar gelang eigen kennis en ervaring vooruit te helpen en foutjes of verkeerde inschattingen worden niet direct afgeblaft maar mensen worden er keurig op een nette toon op gewezen!
Dat verdient complimenten!
ha ha, bedankt allen,
leuker hier ..
Groet
Uwe
Hallo Uwe! Ich schreibe so in diesem Forum rum und denke, dass Du es liest, aber irgendwie läuft da wohl was falsch, denn ich habe eine Antwort von "Student" bekommen, die ich natürlich nicht lesen kann!!! [emoji1][emoji1][emoji1]
Gruss Katrin S. aus Deutschland
Ah, es scheint, der Uwe hat 'ne freundinchen....
Katrin, klick mal eben auf Uwe sein name (links von seine Nachrichten) dann gibt's ein drop down. Klicke danach auf "stuur een prive-bericht naar Heli Uwe" und du kannst eine Persoenliche Nachrichten senden
Gruss, Bert
Hallo Bert! Danke für Deine Nachricht. Da ich kein Holländisch kann, ist das alles nicht so einfach. Ich weiß nicht, was ein drop down ist und finde auch nicht das private Postfach...
Gruß Katrin