Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

leuk, dat jullie de spullen toch nog krijgen,

maaaaaar erder is ook geschreven van de ouderen piloten:
kijk voor je onderdelen !

mijn Gaui en Align onderdelen zijn misschien iets duurder,
maar ik heb ze binnen 1, max. 2 dagen in huis.

...niet boos bedoeld, maar het is zo,
thanks ook aan Sam, die echt veel doet !

Groet
Uwe

Nee Uwe .. aggregaat staat nog op mijn verlanglijstje .. eerst trex 500 maar verkopen , tenminste als het nog wat word want voor € 300,-- kan ik hem natuurlijk ook zelf een keer lekker prakken.. ff zonder dollen denk dat de trex maar uit de verkoop gaat en misschien voorjaar weer is probeer ..heb geen haast namelijk ;) en hij vliegt heerlijk

1. aggregaat is handig voor de zomer, waar je laaang kan vliegen
(kan je ook met nitro en benzine, ga ik ook doen ++)

2. een 500er verschenken is onzin,
misschien leuk voor even aan een zomeravond ??

leuk, dat jullie de spullen toch nog krijgen,

maaaaaar erder is ook geschreven van de ouderen piloten:
kijk voor je onderdelen !

mijn Gaui en Align onderdelen zijn misschien iets duurder,
maar ik heb ze binnen 1, max. 2 dagen in huis.

...niet boos bedoeld, maar het is zo,
thanks ook aan Sam, die echt veel doet !

Groet
Uwe

Amen ;)

Sam stond zaterdag nog ineens naast ons .. erg gezellig hij had een trex450L mee .. poh die kan vliegen :worship: ... die had gewoon 1,5 jaar niet gevlogen omdat het zo druk was met de zaak. electronica voor mn Gaui X3 komt ook bij hem vandaan alleen Gold kit had hij niet dus die heb ik elders besteld.

Een paar jaar geleden bestelde ik veel bij HM... De laatste tijd niet meer aangezien bijna alle gangbare zaken in backorder staan/ stonden. Sinds die tijd bestel ik over de grens in Duitsland :-)

Hoi Ruud,
waar vlieg je eigenlijk (en Sam)

en Merlijn,
Sam heeft wel wat gedaan met backorder en zo,
gaat nu echt sneller

gr. Uwe

Hello beauty,

Dankzij een forumlid verkregen, ben er erg blij mee.

ga 'm wel volledig demonteren en nakijken en alles op sbus aansluiten.

hij heeft een testhoover gemaakt, en alles werkt in ieder geval zoals het hoort.

Wellicht ga ik hier nog een bouw verslagje van maken, want dat vstabi verhaal is nog onbekend voor me, dus hulp is altijd welkom ;)

39815d85c3b2e9e04900cdb672649362.jpg

GodnondeJU!!!!

Nu baal ik toch wel even: bijna vier maanden gewacht op mijn FrSky ontvangertjes, eindelijk binnen (OK, twee weken terug al, maar nu pas er aan begonnen ze in te bouwen), hele middag bezig geweest om een ontvangertje weggewerkt te krijgen en god nondeju, met het laatste tie-rapje knip ik per ongeluk beide antennes af...

KUT!

Dat moest ik even kwijt....

Groet, Bert

ik weet niet hoe die antennes uit zien,
maar bv. Futaba kan je nieuwe antennes in-klikken,
maar is wel kut,
suc6 Bert !

Groet
uwe

Dat is zekers kut Bert, nu maar hopen dat je niet weer 4 maanden moet wachten op vervanging.

Sven daar heb je en machtig mooie heli gekocht :yes:
Ben benieuwd hoe die jou gaat bevallen.
Wat betreft de Vbar, ik heb in het begin heel veel gehad aan de volgende setup video voor de Vbar.
http://youtu.be/_Yjd4AqSzns

Ook op de site van Mikado zelf staan de nodige setup video's (kwam ik pas later achter)

mvg. Freddie

FUBAR Bert..... Had gisteren bijna datzelfde met een servo kabel in de B25....

Laatst bewerkt door een moderator:
dankje freddie

heb snel even een paar minuten van het filmpje gekeken, dat maakt het wel even makkelijker ja, gelijk even opgeslagen voor later :)

Bert, zijn dat antennes zoals deze:
8827_1.jpg

Misschien kan je een nieuw stukje strippen als daar de ruimte voor is.
Anders zal ik ff kijken wat ik nog op reserve heb, kan ik je wellicht een setje toesturen.

Ja, zo zien ze er wel uit....

Strippen begin ik niet aan, heb begrepen dat dat behoorlijk nauwkeurig komt. Maar sowiso geloof ik dat er nog maar een cm of 4 a 5 uit de ontvanger steekt....

Ik heb nog niet gekeken of die antennes vervangbaar zijn of niet (had een klein beetje de péé in....

Maar als je nog antennes zou hebben liggen en ze zijn vervangbaar, dan zou dat wel supertof zijn!

Laat maar weten wat je er voor hebben wilt. Ook al zijn die ontvangers niet heel erg duur, een paar weken wachten is ook niet leuk....

Groet, Bert

@Sven: Nice! Das rap geregeld ;-) De reden is wat minder, maar desalniettemin een mooie opvolger voor de Atom

@Bert: welk type frsky rx gaat het om?

@Sven: Nice! Das rap geregeld ;-) De reden is wat minder, maar desalniettemin een mooie opvolger voor de Atom

Thnx floris,

ja was iets eerder dan gepland .. maar daar heb ik vaker last van haha
Denk dat dit inderdaad een geweldige opvolger is voor de atom.
Mooi uiteinde van het jaar :)

D8R II plus...

Groet, Bert
Ah ok, das jammer. Multirotorparts heeft alleen de d4r en momenteel ook niet op voorraad.

Als je bij Hobbyking int. besteld en kiest voor FedEx bij verzending is het overigens normaal met enkele dagen binnen. De kosten zijn dan wel hoger en boven de 22,- krijg je gegarandeerd douanekosten er bij. Maar voor het geval je iets sneller nodig hebt ...

Edit: antennes zijn gewoon te vervangen, zie de derde post:

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1897193

Verkrijgbaar in diverse lengtes waaronder 15cm:
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__1426__1423__Radios_Receivers-Antennas.html

Dus denk dat je ze het beste bij HK int kan bestellen en dan via fedex versturen.

Edit 2: of kijken of iemand nog een andere/ongebruikte receiver heeft liggen waar je de antennes zolang van kan gebruiken zodat je gewoon goedkoop kan laten verzenden

Laatst bewerkt:
ChrisdV had nog twee antennes liggen die ik van hem over heb mogen nemen.

Toffe actie van Chris.... :yes:

Dus komende week maar eens even kijken of we vliegend een beetje goede temperatuuraflezingen hebben....

Groet, Bert

Back