Vervoeren

Of voor het vervoeren in de box op het dak en dan tussen alles inbouwen???

Nick 8)

die skie bak gaat hiero ook mee lol thule evolution 900 780 liter lol past ie amders ook wel in.
Auto in de auto zal hier ook krap worden.
we hebben dan wel een espace maar een relijke kleine caravan en de caravan stoeltjes voor buiten moeten in de auto, das dus 1 stoel eruit. verder nog wat spulletjes die we tijdens de reis nodig hebben gamecube/dvd/fototas etc etc. en dan heb je de ruimte van 2 stoelen al gebruikt(jah er moeten dus 5 mensen mee)

Het simpelste maar wat de gekste:
Er naar toe rijden 8)

Nick 8)

jongebij me op school had zn 1:10 dmv 2 pennen met slotjes op de MOTORKAP!! van zn 1:1 bevestigd

zag er wel erug gaaf uit

ik heb geen geld meer :oops: voor een nieuwe want deze is net nieuw en wij hebben niet zo'n skie ding voor op het dak dat viden wij best dom staan (ook geen geld voor :oops: ) dus hoe moet het dan? :|

Misschien op de terug weg op de plaats van de boodschappen die mee gingen?
En anders niet mee nemen.

Nick 8)

het was nou net de bedoeling hem mee te nemen want het is daar nou net zou leuk voor zo'n auto en hij kan wel heen maar nie terug omdat wel met 4 man zijn en nog heel wat babagekoffers die mee moeten daarom kan hij eigelijk niet mee terug maar wel heen maar ik heb er maar 1 en dus zou ik hem ook graag weer in Nederland terug willen hebben om te spelen daarna

als we wat meer weten kunnen we denk ik meer helpen nick. Wat voor auto heb jullie?Ga je met caravan of een aanhanger mee ofzo?
Vertel ff wat meer erover :)

Mijn auto is doorgaans op de HEEN weg voller dan op terug weg.....

eens kijken, je laat thuis: 2 spijkerbroeken, een trui, 4 T-shirts en 5 paar sokken, dat maakt ruimte voor: 1 pak biotex, 1 auto en een zender.... verder lekker creatief met je ruimte omspringen, zender onder een stoel, lader in het reservewiel enz....
ik laat thuis, 1 spijkerbroek, een paar schoenen en dan kan mijn half8 makkelijk mee, mijn crawler gaat waarschijnlijk ook niet mee omdat daar geen ruimte voor is in een golfje.
en laten we wel wezen, een marder of iets dergelijks kan gewoon niet mee, dat kost je veel te veel ruimte, kijk naar een 1 op 10 en anders: pech gehad!

onze auto is op de heenweg ook voller dan terug

maarre als je met een auto met kofferbak gaat kun je (dit is vrij drastisch) voordat je de klep dichtdoet 2 spanbanden over de bagage neerleggen naar buiten de auto een in de breedte en een tussen kle/raam en klep /kachterkant

nu leg je een antislipmat neer en plaats je de plastic krat met deksel op de kofferbak

binders vastsjorren en het blijft nog wel 3000 km staan

(achterklep kan dan overigens nog open)

op deze manier heb ik vorigjaar een fietskar meegenomen

dit is ook toe te passen op een aanhanger of caravan (mits hij rails heeft bovenop)

aan kleding heb je in 3weken zuidfrankrijk nodig
1 short
2 onderbroeken
2 paar sokken
2 t-shirts
1 joggingbroek
1 trui
1 tandenborstel (te koop op bestemming)
1 deotje (te koop op bestemming)
1 tandpasta (leen je van je pa ma buren etc)

dat is nog geen rugtas vol:P

Nou wij hebben een Fiat punto van 1994 en we nemen een vouwwagen mee die daar blijft staan

trekhaak aan vouwwagen schroeven en je mammoet aanhanger erachter:P

of je gaat langs de halfords en haalt een dakdraagsysteem:P

of ala turk manier

leg kleed op dak auto
troep erop
kleed omhoog vouwen
zijl erover
deuren open en alles vastsjorren om het dak heen

in auto gaan zitten
deur dicht
en knallen maar

zo zie je hele bankstellen richting turkije vertrekken

de vraag is mag het van je pa/ma

(next optie)

lok je pa/ma naar de volvodealer
en vertel dat zon volvo v70 (al van 8000 euro te krijgen) erg luxe is
climatecontroll elec raampjes lederen bekleding enz

daarin kun je je waggie wel kwijt:P

ik heb geen mammoet ik heb een buggy 1/6 en heet Black banter en je denkt toch niet dat ik dat doe kom ik aan ben ik hem meschien kwijt omdat het touwtje knapte maar heen is geen probleem maar terug en ik hang hem niet achter de auto want dan zijn de banden op en dat vind ik te gevaarlijk op de snelweg

Back