Nou fijn dat de beginners ook kunnen nadenken.
Ook fijn dat jullie alleen met drones vliegen en daar gaat natuurlijk nooit iets mis mee.
En zeker als je alleen vliegt is het helemaal perfect.
Mijn voorbeeld was bedoeld dat er over nagedacht wordt.
Maar helaas zijn jullie nog beginners zeker als het om ongelukken gaat.
Dus dat overkomt mij niet (tenminste dat denken jullie)
Er zijn vele ongelukken gebeurt door overschatting van eigen kunnen.
You Tube staat er vol mee
De mensen met meer ervaring begrijpen precies wat ik bedoel.
Nou ik ben er klaar mee zoek het verder maar uit.
Henk.
Eerst maak je ons hier voor sjappies uit en later kom je zagen over props die ineens zomaar kunnen draaien en gehakt van je vingers kunnen maken
en snap ik niet wat dat met dit topic te maken heeft maar dat terzijde , en doe je graag vertellen dat je een ouwe rot bent en wij allemaal noobs zijn die
niet in staat worden geacht om voor zichzelf te denken. Jij bent dan ook echt zo'n typ van waarom ik het clubleven vaarwel gezegd heb, want ik heb
een bloedhekel aan betweters met belerende vingertjes en zichzelf oh zo geweldig vinden omdat ze al wat jaren mee lopen en dat keer op keer er in
lopen te wrijven. Ik doe ook al dik 30 jaar aan modelbouw, dus op jou "expertise" zit ik heel niet te wachten, en loop zelf niet te koop en op m'n borst te slaan
met mijn 30 jaar lange ervaring en "expertise."
Verder gaat het hier over drones die allemaal computer gestuurd zijn en met gps en wifi werken, en niet via old skool nerveuze servootjes die wel eens op
hol kunnen slaan, dus begeef je eigen op een heel ander vlak waar je schijnbaar totaal geen kaas van gegeten hebt, en zint het je niet dat er steeds
meer mensen een drone kopen en daarmee niet gecontroleerd bij een clubje gaan, en die in jou ogen de hobby een slechte naam geven.
Nou, wen er maar aan dat er buiten het clubgebeuren ook gevlogen word, en dat is al jaren groeiende, mede dankzij lieden als jij,
want voor velen ben jij een reden om dus niet bij een club te gaan met je gezeur.