Even een test gedaan en de zippy's doen het zeker minder. Met de originele cellen haal ik 5:24 en 5:54 aan vliegtijd. Met de zippy 138mAh 3:05 en 4:40... dat is toch en stuk minder
Wat wel geweldig is is indoor trail vliegen

Een parcourse door de kamer uitstippelen en proberen zo snel mogelijk en zonder fouten dat de vliegen. Een pad van 30cm breedt tussen bank en tafel bv is een leuke uitdaging. De msr is zo precies te sturen dat je perfect door de kamer tussen de banken en tafels door kan vliegen. Zolang je niet te dicht in de buurt van fretten komt is er niets aan de hand. Die 2 van ons spelen graag godzilla en grijpen de heli uit de lucht als je ze de kans geeft. Wel geweldig om ze uit te lokken
Snelheid opbouwen gaat wat gek. Er komt pas snelheid in als je bochten gaat maken. Dan kan hij enorm snel gaan en is de huiskamer veel te klein opeens. Ben benieuwd wat hij in de sporthal kan
Ook nog even buiten getest met 3bf naar dan krijg je hem net met zijn neus de wind in. 1 foutje en je redt het niet meer. Toch best een goede prestatie voor zo'n klein ding
2 dingen die me opvallen zover:
- Swash gaat redelijk eenvoudig uit elkaar en bij een crash zit die vaak los. Lijmen is niet slim waarschijnlijk maar ik zit er wel aan te denken.
- Als de accu leeg is kan je geen gas bij geven. Zodra hij een dip heeft gezien is de huidige gasstand maximaal. Laat je even gas los krijg je het daarna niet meer terug. Je moet dan eerst helemaal gas dicht geven voordat hij weer reageert. Elke keer is er meer dan genoeg vermogen om te stijgen totdat de dip weer gezien wordt. Dit is lastig en zorgt voor de meeste crashes (op de fretten na dan

)
Ook even de zender aan mijn vriendin gegeven....... kon toen direct een nieuwe staartprop (bijgeleverd

) erop zetten. Hoe die dat nu weer zo snel voor elkaar krijgt........ vrouwen