Ik vind electro leuk, en zou het ook wel willen in de heli, maar om het zelfde te halen als nu, moet je zo'n grote begin investering doen.
Oke ik geloof wel dat het onder de streep even duur is. Maar nu valt het minder op :wink:
Dat we over een paar jaar (en hoeveel die paar is weet ik niet) allemaal alleen nog electro vliegen, daar geloof ik wel in.
Wat ik wel leuk van electro vind is dat het zo makelijk is. Je neemt een heli/ vliegtuig mee je zender, 2 of 3 accutjes en je kan savond nog even ontspannen. Zonder dat je al die andere rommel mee hoeft te nemen.
Maar je mist toch ook wel wat, want er gaat niks boven de geur van nitro :wink:
Ook indoor moet je niet denken aan brandstof, ik ben een keer naar een indoor auto wedstrijd in Zwolle geweest, jongens je gaat daar dood :cry:
Ook tijdens dortmond als ze daar zo'n demo geven en even met een turbine vliegen, dat hou je niet vol hoor.
Overigens kan een lipo ook goed stinken, heb ooit zo'n ding lek gehad, wat een lucht zeg.
En dan het geluid, inderdaad, als je die snelle jongens met die duw prop hoor of zo'n stuk vliegend tempex met 4 of 6 motoren, dan vraag ik me ook wel eens af wat maakt meer geluid, electro of brandstof.
Die Feigio die achterop mijn esky zit fluit ook aardig. Maar als ik dan met de walkera vliegt heb ik toch weer zo iest van wat een rust.
gr Remco