Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oke, nou in ieder geval mooi dat 't setje dus wel werkt.
welke accu's gebruik je nu daarvoor dan en hoe lang is je vliegtijd?
Na de volgens mij betere manier van het dubbelklinken zoals ik omschreef, blijkt in de praktijk dat met een kleine tik op de rotor de swash alsnog weer braaf in tweeën splitst.Ik zou nog even terugkomen op deze alu-swashplate voor de Master CP.
Wat de praktijk betreffende prakken laat zien laat ik wel weer weten.
Welke kluisdeur heb je hiermee opengekrikt?Goh, m'n main shaft heeft ook wel een rare vorm aangenomen. Gelukkig kwam ik erachter toen ik de swash aan t stellen was na servo vervangen.
Nieuwe zit er al weer in![]()
Welke kluisdeur heb je hiermee opengekrikt?![]()
...........mag nu van mijn vrouw voor Kerst![]()
Hallo
Ik heb gister 3 heli's overgekocht waar wat aan mankeerde.
De V200D01 met een 2403 / de CB180LM met een 2402 en de Arrow plus FBL met een 2403 van Robbe.Na een half uurtje klooien vloog de CB180LM maar was nog al vel op de yaw.Hoe krijg ik een beetje expo op de yaw in de 2402? Ik kan het niet vinden of kan dat niet in deze zender?
De Arrow moest een nieuw tailblade op (zat bij de spare's) en toen vloog het meteen goed (Nouja vliegen,hooveren op zolder).
Toen met de V200D01 aan de gang er zat wat teveel speling op de tail gear nadat ik dat had verholpen even proberen maar hij blijft rond cirkelen.
Volgens mij ligt het aan de tail servo ,die blijft ook niet in de midden staan.
Heeft iemand enig idee waar dat aan ligt?
Geachte forumleden en mede-Walkera vliegers!
Ik ga deze middag een aantal artikelen bestellen in het "Grote-Maak-Land"; en aangezien de leveringen uit dit land wel een tijdje kunnen duren...
Voor de MasterCP / V120D02S / SuperCP bezitters en vliegers
Hebben jullie een lijstje van 'snel sneuvelende' delen bij een iets minder gelukkige landing???
Dan kunnen deze gelijk mee worden besteld, mag nu van mijn vrouw voor Kerst![]()
Master CP :
-Frame
-maingears
-Main as
-Feathering shaft
-Swasplate
-Tailboom
-Tail motor holder
V120D02S
-gears
-skids
SuperCP
- skids
- Voor de rest eigenlijk niet veel...wat spare motors misschien en tailboom.
![]()