Verzameltopic Walkera CP helicopters

Vlieg je de lipootjes niet te leeg dan?
nope, daar let ik scherp op.
heb een keer zo'n klein ding naast m'n lader zien opzwellen, dus houd ik zoieso een goed oog op hoe 't met m'n lipo's staat..:wink:
ik denk dat dit óf maandagmorgen exemplaren zijn, óf riool kwaliteit...
De nanotech lipootjes die Erwin hier boven beschreef doen het errug goed.
oke, bedankt voor de tip :thumbsup:

Wederom contact gehad met PostNL. Nog steeds is de Super CP niet aangekomen in NL. Is nu al 12 dagen onderweg. Ik vrees dat hij ook nooit meer aankomt. Baal er wel stevig van moet ik zeggen.

Daviddutch had ditzelfde met z'n V120. Die bleek uiteindelijk ergens ongescanned te liggen.. Ik heb 9imod gemailed dat ze het gaan oplossen of er komt een Paypal dispute.

Wat een ge-emmer.
Klote voor je.
Ik ben echt helemaal klaar met dat bestellen overzee.
En dit is voor mij weer een bevestiging.
Ga straks een V450D03 aanschaffen en ga dat mooi via een Duitse webshop doen.
Dan maar iets meer betalen maar geen ge-emmer.
Hoop dat het goed gaat komen met je toestel Chow.
Vr Gr D

Wat een ge-emmer.
Klote voor je.
Ik ben echt helemaal klaar met dat bestellen overzee.
En dit is voor mij weer een bevestiging.
Ga straks een V450D03 aanschaffen en ga dat mooi via een Duitse webshop doen.
Dan maar iets meer betalen maar geen ge-emmer.
Hoop dat het goed gaat komen met je toestel Chow.
Vr Gr D

Dit is een incident op echt tientallen bestellingen afgelopen 1,5 jaar. Vervelend maar ik heb ook wel eens een incident gehad bij een bestelling in NL. Tís niet leuk maar het komt zo zelden voor dat ik er ook niet van wakker kan liggen. En uiteindelijk komt het ook altijd goed.

Lees net op een site (link), dat ze niet veel vertrouwen hebben in het all-in-one bordje van de Super CP.
yellowflashcolorzpdt21.gif

Ze denken dat het all-in-one bordje oververhit kan raken.
Omdat de chip van de servo's ook op dat bordje zitten en niet in de servo's.
Hmmmm. We zullen het wel zien.
Volgens mij krijgt een chip op een open bordje meer koeling als in een gesloten servo.
yellowflashcolorzpdt25.gif

@Chow. Hopelijk krijg je binnenkort als nog goed nieuws wat betreft je bestelling.

Grtz Marco.

Laatst bewerkt:
Mmmzz dat klinkt niet best inderdaad. Denk je langer te kunnen vliegen wordt dat weer heet :-). Ze zeggen echter niet dat dit bij de Super is maar bij "other helicopters" met hetzelfde design. Dus blijkbaar hebben ze het zelf niet getest of ondervonden met de Super CP. Dat laaste stukje over "durability and flight time" mzzz. We zullen het snel zien, die van mij moet toch ook bijna in nl zijn aangekomen :-).

However, we had this experience before, that some other helicopter has this same design (All servo controlling chip soldered on same receiver) caused quite a bit of problem, especially overheat issue and servos stopped working, after cooling for a while, they work again. So is the Super CP fly good? Yes, we flew it and cruise around, no problem was spotted yet, it is very stable and comfortable to fly with, but for durability and flight time, well... you have been warned...

Beetje raar als een verkoper dit zegt over z'n eigen product. Of wil hij liever de duurdere modellen verkopen.

Nou ik kom net thuis...en ta daaaaaaaaa :-). Die Oom models verzend toch verbazend snel heren :-). Wel jammer dat hij in een doos van de mini cp zat ha ha.

super1.jpg

super2.jpg

super3.jpg

Jazkerzzzz ha ha :-) hij vliegt nice :-) Hij lijkt iets meer instabiel als de Mini maar nog steeds strak, als ik hem hem heen en weer beweegt lijkt tie een iets verdere wiebel te hebben. Goede verbetering is de verdikking op de canopy holder zodat de kap altijd aan beide kanten er even ver op zit :-) ( kan je op de mini ook doen met een krimpkousje natuurlijk). Ik vlieg weer effe verder :-)

Jazkerzzzz ha ha :-) hij vliegt nice :-) Hij lijkt iets meer instabiel als de Mini maar nog steeds strak, als ik hem hem heen en weer beweegt lijkt tie een iets verdere wiebel te hebben. Goede verbetering is de verdikking op de canopy holder zodat de kap altijd aan beide kanten er even ver op zit :-) ( kan je op de mini ook doen met een krimpkousje natuurlijk). Ik vlieg weer effe verder :-)

Instabieler of gewoon wat gevoeliger op cyclic.

Ik denk dat ja Chow ha ha, als ik hem zeg maar wieg wiegt hij wat meer. Wow dit is nice.....op de 240 Mah 7 min zonder problemen...op de 350 mah....ik vlieg echt 8 min rond em ben toen maar gestopt om em te meten.....3,95 v.....na dus 8 minuten flink rondvliegen he zit de lipo nog steeds op 3,95 v......nice. Als je dit ding land draaien de wieken nog 30 second na....dus heel heel soepel :-) Ik ga eens kijken of ie over de 9 minuten gaat.

Back