Verzameltopic Walkera CP helicopters

Hey, ouwe upgrade koning. Waar zouden deze voor zijn denk je??

WMCP01_MED.jpg

WMCP02_LRG.jpg

Master--CP_C.jpg

Hebben ze deze sets ook voor de super cp :)

Als ze ze al hebben zou ik het niet doen. Heli wordt kwetsbaarder bij crashes. Kunststof geeft mee. Metaal niet.

Het oog wil ook wat. Maar als je nog veel crashed zijn flexibele en goedkope onderdelen handiger. En crashen ga je zeker. Is onderdeel van het proces.

Ik zou het niet weten, Zal mekaar niet zo heel veel schelen.
Het meer de vraag of het slijt vaster is, ivm speling en zo.
Ik hou het gewoon op de plastic stock parts. Net als bij m'n M120D01S.;)

Grtz Marco.

Vanmorgen ff langs m'n vliegmaatje op geweest.
Zoek de verschillen. Haha.
imag0837v.jpg

Hij is een van de gelukkige die de Super CP en de Mini CP heeft.
imag0839y.jpg

Grtz Marco.

Ik heb gedacht over de super CP, maar als hij inderdaad net zo vliegt in de huiskamer als de mCPX en de V120 dan ga ik er niet een derde heli bijnemen met dezelfde stuureigenschappen. :nooo:

Ik wil wat meer raggen, :roll: dus het moet kleiner en daarom komt morgen de QR Ladybird V2 in het groen binnen. Wel met weer een zender en weer een lader. Verkoop ik wel weer los ofzo.

Ik wil wat meer raggen, :roll: dus het moet kleiner en daarom komt morgen de QR Ladybird V2 in het groen binnen. Wel met weer een zender en weer een lader. Verkoop ik wel weer los ofzo.

Mijn zoontje kon de Ladybird in 1 keer hoveren met alleen een beetje ervaring met z'n 3 kanaals coax. Dus daar moet je binnen mee aan de slag kunnen. Is errug leuk ding. Vlieg er stiekem zelf ook wel mee..

Ja, mijn mQX is leuk, maar vrij snel en veeeel groter.
Plus dat ik die motorretjes aardig versleten heb. Als ik de assen eruit haal en alleen de motoren laat lopen dan janken ze van de speling, en een vibratie! Kenoonne.

De MQX is niet groot maar eigenlijk al snel te groot voor een woonkamer mede door de 4 veel grotere props. Hij is ook ietsje instabieler vergeleken met de Ladybird.

20130125_154138.jpg

Back