Ik ben benieuwd, mijn supertje komt ook eerdaags binnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Theoretisch, zoveel mogelijk huiskamer. Maar met CP is dat toch niet meer dan hoveren.@Tom, waar vlieg jij bij jou in de buurt.
Mvg.Bernard
@tom,
Lijkt mij leuk. Beetje vlieg/heli ervaring uitwisselen kan geen kwaad. FF wachten op wat aangenamer weer voor wij gaan afspreken. Heb vervoer en woon aan de A10/A2 dus ben zo in Weesp.
Mvg.Bernard
@ Daviddutch
Met de vlotte afhandeling en bezorging van mijn order bij Live-Hobby ben ik dik tevreden.
J.l. dinsdag besteld en vandaag al in huis. Sommige Nederlandse verkopers hebben niet zo
een snelle afhandeling als deze Duitser.
Ik ga niet meer bij de afhaal chinees bestellen.
Mvg.Bernard
@ Daviddutch
Met de vlotte afhandeling en bezorging van mijn order bij Live-Hobby ben ik dik tevreden.
J.l. dinsdag besteld en vandaag al in huis. Sommige Nederlandse verkopers hebben niet zo
een snelle afhandeling als deze Duitser.
Ik ga niet meer bij de afhaal chinees bestellen.
Mvg.Bernard
Ja ik heb het maandag besteld, en zal het waarschijnlijk morgen pas krijgen. die 2 dagen langer Zal wel komen omdat het een afhaal Chinees in Duitsland is.....![]()
Gisteren nog de pokke ingehad over HH in Duitsland alwaar ik een stevige bestelling doe die ik wens te betalen met PayPal. Dit ondersteunen zij ook! Hoe dan ook ik kom niet door de betaling heen omdat "het afleveradres niet herkend wordt". Vroeger al vaker besteld, mijn adres staat gewoon in mijn account aldaar. Amerikaanse eikels! Jawohl!
Bij HH heb ik ook wel eens besteld, met Paypal en.....picobello.
En als het wat meer kost, vind ik niet erg. Het is verschil is soms miniem.
Mvg.Bernard