Verzameltopic Walkera CP helicopters

Waar ik zo benieuwd naar ben: op filmpjes van de Master CP valt me vaak op dat hij zo mooi stil lijkt (relatief uiteraard). Is dat in het echt ook zo?

@ Bernard Dank je! Ik ben erg benieuwd hoe hij bevalt. En ben blij dat die bijna 35 euro naheffing mij bespaard is gebleven.
Toch prachtig dat je voor 90 euro zo'n mooi stuk techniek in huis kan halen

Staartje is en blijft strak met 75% throttle curve. Bij 100% throttle curve doet het staartje wel een stapje opzij.
De gyro compenseert dit gelijk, zodat het allemaal netjes verloopt.
yellowflashcolorzpdt18.gif

Met Die 100% op het gas veranderd de Super CP wel in een gigantisch overpowered beast, een Supert.
yellowflashcolorzpdt06.gif

Grtz Marco.

Nice Marco, mmm toen jou het lukte net toch nog een keer de brushless geprobeert in de Super. Ah nu doet ie het wel ;). Ben effe een filmpje op youtube aan het zetten maar dat duurt effe hier in Weurt ha ha, zal hem straks eens linken. Inderdaad wat meer power maar ik vind het langer vliegen toch een grotere pre en stunten kan ik nog niet dus power nog niet nodig ;).

@b42fdw mmm wat kan er mis gaan dan met paypal ? Gebruik ik al jaaaaaren :-). Mmm wat is stil :-) de Master maakt herrie zat hoor :-)

edit : had het effe verkeerd gelezen :-)

Heb een paar slechte ervaringen met PayPal.
Groet, Evert

Mijn Paypal is bij de Chinees ook misbruikt.

Mvg.Bernard

Misbruik ligt niet aan paypal maar aan de wijze hoe je er mee betaalt op een website :rolleyes:

Ik heb 151keer al gebruik gemaakt van paypal over de afgelopen 6 jaar en nog nooit 1 keer problemen gehad. Zelf met een dispute bij verkeerd of niet geleverd krijg je altijd je geld terug.

het is vele malen veiliger als met je creditcard gegevens betalen.

@Evert,

Zie het al met de Devo7E bij RC711 voor $119,-.
Dat scheelt bij na 90 euro met wat ik er voor heb betaald. Was ik toch te vroeg!!:o

Ik had dus een klassiek geval met PayPal. Artikel besteld dat niet geleverd werd. Liep bij de klantenservice van PayPal tegen een muur aan. Ze hielpen mij totaal niet. Let wel: geld was wel geïncasseerd. Uiteindelijk de verkoper 'gestalkt' en die heeft na 8 maanden (!) toch nog geleverd ;)

Het aparte is: bij rc711 kan je met PayPal betalen zonder dat je een account nodig hebt. Dat heb ik dus wel gedaan. Eerlijk gezegd geen idee of er een verschil is met betalen via PayPal mét account.

Ik had dus een klassiek geval met PayPal. Artikel besteld dat niet geleverd werd. Liep bij de klantenservice van PayPal tegen een muur aan. Ze hielpen mij totaal niet. Let wel: geld was wel geïncasseerd. Uiteindelijk de verkoper 'gestalkt' en die heeft na 8 maanden (!) toch nog geleverd ;)
:offtopic:
heb nooit met de klantenservice te maken gehad, want je opent een dispute binnen 30 dagen en dan gaat het vanzelf. paypal contacteerd klant en nemen binnen 3weken een besluit om geld terug te storten

Enige site waar geld pas over wordt gemaakt naar de verkoper als jij hebt bevestigd het ontvangen te hebben, is Aliexpress.

Paypal is niks meer of minder dan een beveiligde creditcard betaling. Met dien verstande dat het super veilig is. Men zegt wel eens "Hoe veilig is Paypal ? Hoe veilig bent U?

Tegenwoordig met de root virussen die lastig te vinden zijn zijn je gegevens zo ontfutseld, zelfs dan kan je bij PP nog zien of er iemand tijdens het overmaken meekijkt.

Nu gaan we weer on topic want hoe dan ook je zal altijd op de een of andere manier moeten betalen

Het aparte is: bij rc711 kan je met PayPal betalen zonder dat je een account nodig hebt. Dat heb ik dus wel gedaan. Eerlijk gezegd geen idee of er een verschil is met betalen via PayPal mét account.

Dat klopt zonder een account bij rc711 want al je adress gegevens staan op de betaling van PP:ontopic:

Bernard had je de PM nog gezien;)

Back