Verzameltopic Walkera CP helicopters

Nee ik ben niet zo van het simmen ik zeg altijd fietsen leer je ook niet op een pc.
Ik heb de blade 120 sr ook onder controle gekregen zonder te simmen daar vlieg ik al bijna twee jaar mee.
Ik heb er wel een trainingkit bij die gebruik ik eerst wel tot het goed gaat en dan er gauw onderweg.
Je kan mischien wel goed schieten op een playstation maar in werkelijkheid is dat heel anders,de één haald zijn rijbewijs na tien lessen de ander na twintig toch.
We zien wel de onderdelen van walkera zijn ook niet zo duur dat scheelt ook weer.
Na veel vallen en opstaan leert men ook lopen.
M.V.G André

Ja, zo kan ik er ook nog wel een paar :D;)

Trouwens is het normaal dat de zender batterijen vreet na een kwatier zijn ze half leeg volgens de zender,er zitten 4x1.5v batterijen in of moeten er anderen in???

Oke Wimb ik zal het eens proberen want dit is niks ik ben bezig met mijn setup maar ik ben bij de pitch curve en de batterijen zijn alweer op bedankt voor de tip

André

Oke Wimb ik zal het eens proberen want dit is niks ik ben bezig met mijn setup maar ik ben bij de pitch curve en de batterijen zijn alweer op bedankt voor de tip

André

Anders een Lipo erin Demolle :-) werkt ook prima. Vandaag heel even de 450D03 buiten geprobeerd mannen ondanks de wind. Wel gaaf dat een grotere heli daar echt veel minder last van heeft, even rustig gehoverd en dat ging echt prima. Ik wacht toch even op wat rustiger weer voor ik er echt mee ga rondvliegen en net ook even wat leds gemonteerd.

Ja Jeroen, volgens Storm moet het kunnen maar als je zender gemaakt is voor 6V (4x1,5V) en een 2s lipo geeft toch geladen 8,4V.
Vind het toch een beetje trikky:(

Zijn er hier gebruikers van de Devo8s met een lipo? Ben wel benieuwd eigenlijk!

Zou wel meevallen denk ik :-) denk niet dat een winkel lipo's met de omschrijving dat ze geschikt zijn voor die zender verkoopt en daarmee zenders van klanten opblaast...lijkt mij niet echt de beste reclame :-)

Mijn Devo 8-s is ook een zuipert.
Ik gebruik oplaadbare penlights van 2700Mah van een goed merk.
Je kunt het 'zuipen' van de Devo ondervangen door in het menu de screen settings aan te passen.
Dus backlight al na 10 seconden op non-actief en het hele scherm na 1 minuut op zwart te zetten.( uit dus )
Hiermee zul je merken dat het 'zuipen' erg gaat meevallen en makkelijk een middagje vliegen gehaald kan worden.
Athans........dat zijn mijn bevindingen en ik heb inmiddels toch al de nodige vliegmiddagen gehad waarbij mijn Devo 8-s zender het goed volhield met 4 stuks penlights. (natuurlijk wel met vers vantevoren geladen Penlights begonnen!!)
Vr Gr D

Dan valt het allemaal best wel mee!:)

Maar wat ik me afvraag: In de Devo12s zit een lipo af fabriek en het is een 1s 3,7V 3000mAh, zou die ook in de Devo8s passen en zouden die ook los te verkrijgen zijn?

Misschien eens een mail richting Walkera sturen;)

Je ideeen zijn goed Wim.
Maar ik kan jou helaas geen antwoord geven ofdat het wel of niet zou passen/werken.
Wat ik wel weet is dat een Lipo pack in de Devo 8-s problemen kan geven las ik op RCGroups Forum.
Ik ben het even kwijt wat het probleem was omdat ik het al een tijd geleden las maar het had te maken dat de Devo 8-s dan niet meer aan of uitgezet kan worden met zo'n Lipo pack.
Kwestie van dan steeds het Lipo packje loskoppelen van de zender maar laten wel wel wezen, dat is ook zo'n gedoe elke keer.
Zoals gezegt: je ideeen zijn super maar persoonlijk houd ik het maar bij de stock manier van 4 stuks goede kwaliteit AA Penlights erin te steken.Voor mij werkt dat bewezen goed.
Op de mooie zomer dagen straks neem ik dan gewoon 4 stuks vers geladen AA Penlights mee als reserve indien we hele dagen op het veld gaan staan.Indien nodig wissel ik de lege om voor 4 verse volle.
Vr Gr D

Back