Hoi Jeroen.
Wat een boel Lipo packjes heb jij!!
Ha ha ha ha ha, 40 stuks man, waarom zoveel? Ha ha ha ha
Heb jij er in elk geval nooit te weinig van.
Jij houdt vast van lekker doorvliegen.Ha ha ha
Gisteren heb ik samen met de vliegmaatjes weer genoten op het grote veld.
Had de Trex500 bij me en de 2 stuks V120D02S.( V120 Nr I voor sportvliegen en de V120 Nr II voor 3D moves)
Leon met zijn Goblin 630, freddie met zijn Mikado Logo 550 en Max met zijn Blade mcp-X Double Brushless.
We hadden weer de nodige Crashvrije vluchten gemaakt.
Blijft een zeer vermakelijke hobby.
Gisteren ook maar weer de stoute schoenen aangetrokken en wezen oefenen met de V120D02S en dan de flipjes.
Ik ben van nature een rasechte en doorgewinterde sportvlieger en die 3D moves geven mij vaak de kriebels.Ha ha ha ha
Ben ook niet de jongste meer en die snelle reactie om 3D moves uit te voeren zonder daarbij te Crashen vind ik al een hele opgave.Ha ha ha ha
Als ik zie hoe Leon (knaap van 18 jaar) vette 3D moves eruit perst met zijn Goblin 630 dan ben ik daarbij vergeken maar een ouwe lul.Ha ha ha ha
Maar........het ging wonderwel goed en ik krijg het steeds beter door.
Hoop als het vanmiddag droog is de moves weer te kunnen oefenen en dan flipjes voorover te maken en ook rolls in te zetten.
Dat allemaal doe ik met de V120D02S die zich er uitermate goed voor leent.
Staartje blijft strak en de heli presteerd flawless.
Nee, ik ben geen Simmer en daarom doe ik eerst zulk soort moves met de Micro en bouw het dan uit naar de Trex500.
Wens ik jullie allen een heerlijk weekend toe ondanks de buiigheid die voorspelt is.
Met Godsgratie kunnen we tussen de buien door als het droog is vliegen.
Vr Gr D