Verzameltopic Walkera CP helicopters

Walkera staat op de Nuremburg Spielwarenmesse 29 januari tot 3 februari. Is dat wellicht een gelegenheid om een nieuw model aan te kondigen? Of alleen de bestaande handel te laten zien..

De Super CP ga ik misschien toch weer terug bouwen naar stock.

Leuk zo'n BL kitje... maar zelfs met een stock staart, en 380 mah packjes haal ik de 4 min. nog niet eens.... waardeloos.

Opzich is 4 minuten voor een micro redelijk normaal. Dat de Super CP 6 minuten haalt is redelijk uitzonderlijk. De Mini CP doet volgens mij maar 3 minuten en mijn Genius CP ging ook maar 4 minuutjes mee..

das lache, heb nu de ladybird ook op standje alle remmen los gekregen om mee te flippen... ffkes wennen hoor :)

Gyro modus naar de groene led, en de aileron / elevator d/r naar 110

Ik had filmpje gevolgd van Helipal en dan is groene lampje zelfde als normaal. Enige verschil is dan 6 axis versus 3 axis. Let wel ik vlieg de Ladybird sowieso zonder expo en DR in welke mode dan ook.

Ik heb nu echter de link gevolgd van Sven waarbij de DR opgeschroefd wordt tevens en negatieve expo op rudder. Ben nu lipo laden en probeer dat dan ook even..

ik vloog ook zonder expo.

En de 3d dus nu met wat meer D/R.

Maakt echt wel verschil. 1 rukje aan je rechterstick en daar ging ie al.
ben benieuwd of ie straks bij jou ook zo vliegt.

Ja leuk. Wil er wel buiten even mee klooien. Volgens mij flip je hem zo.. Ik heb 1 ding wat ik minder vind maar dat heb ik ook bij de Super CP. Die dingen zijn zo licht van gewicht dat je je minder connected voelt zeg maar. Heb jij dat ook soms?

jep...

van de week stonden we op een groot veld hier met m'n collega.
Vliegen met de lady ging wel oke.
Daarna de MCP .. voelde prima aan.

En toen de super.... nou ik weet niet wat er gebeurde... maar ik was 'm compleet kwijt.. totaal geen idee wat ik aan 't doen was.
Misschien wat over entheausiasme omdat je op een groot veld staat, maar heb er toen maar 1 accu mee gevlogen en toen snel de MCP weer gepakt.

Back