Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
denk er even aan straks dat je de super cp na elke vlucht van 4-5 minuten even 10 minuten laat koelen voor het behoud van de motor, al zal je die wel om de 40-50 vluchten moeten vervangen.
Dat is wel een beetje jammer, ik las dat een brushless upgrade ook niet zo goed werkte icm deze reciever.Jep. De motor word hoe dan ook warm en borstels zullen op den duur slijten.
Foto 1. Het kegeltandwieltje moet "zover" worden geschoven dat de vertanding geheel ingrijpt in het hoofdtandwiel. Geheel is kwetsbaar en zoals je het nu hebt zal het snel doorslippen / tanden gaan kapot.
Foto 2. Klopt niet veel van. Helaas. Ook hier moeten de beide tandwielen GOED op elkaar aansluiten, is op de foto niet zo. Bovendien is het rode rubberslangetje te kort, en zit de borgring om het asje tussen het rode slangetje en de houder, terwijl die borgring aan de BUITENKANT van de houder op het asje hoort te zitten. Er zit een groef in die as. Is de staart juist in elkaar gezet, steekt het asje zover uit dat je net de borgring op de as kunt drukken.
Zet de staart nu eens helemaal in elkaar zoals op de tekening. Het is een heel gepruts (onderdelen zijn erg klein en fragiel, ook ervoor zorgen dat je niets kwijtraakt) maar eenmaal in elkaar gezet zoals het hoort werkt het goed.
Weet niet welke variant je hebt van de V200D01 maar volgens mij zit daar een BL3800KV motor in (volgens mij power zat voor een FP)