VGT in Hoeven op 15 mei 2011

Hallo VGG-ers,

we hebben er weer ene bij ;-).
Ik werd deze week gebeld door een clubgenoot met de vraag of ik nog een oude zwever wilde hebben. Bleek het om de K8 van Graupner te gaan. 3 Meter span en helemaal gaaf en compleet, kostte mij maar 15 euro :-).
Ik ga hem eerst vliegklaar maken en later in de wintermaanden overspuiten en nieuw bespannen in de originele kleuren.

GroteFoto-GWCVCSCP.jpg

Mijn weekend kan niet meer kapot!

Groeten,

Paul.

Laatst bewerkt:
Zo, mazzelaar!
Kennelijk was-ie wel behoorlijk smerig, gezien dat flesje wasbenzine... :p
Als je nou die foto nog even verkleint naar forumformaat (800x600 of zoiets) is het helemaal mooi...

Hallo Paul,

Dat is wel heel weinig voor een mooi model wat je ook niet elke dag tegenkomt!

Succes met klaarmaken, kunnen we hem volgende maand zien vliegen:p:p.

Groet

Terence

Hallo VGG-ers,

we hebben er weer ene bij ;-).
Ik werd deze week gebeld door een clubgenoot met de vraag of ik nog een oude zwever wilde hebben. Bleek het om de K8 van Graupner te gaan. 3 Meter span en helemaal gaaf en compleet, kostte mij maar 15 euro :-).
Ik ga hem eerst vliegklaar maken en later in de wintermaanden overspuiten en nieuw bespannen in de originele kleuren.

Mijn weekend kan niet meer kapot!

Groeten,

Paul.

Das mooi man ,als je nog eens iets tegenkomt voor weinig mag je mij ook wel bellen hoor!

Ga je er nog een motor in zetten ,als het goed is heb je nog een motor over .

Gr. Paulus

Heren bedankt voor jullie leuke reacties. Ik zal er een mooi kistje van maken ;-).

Bart, ik heb de foto aangepast maar volgens mij is het niet veel beter geworden. En ehhh, de wasbenzine was om een romp van mijn zoons hotliner te ontvetten. Hij heeft hem door zenderstoring de grond in geboord en ik ben hem weer aan het oplappen.

Paulus (Korhorn), geef me aub even een belletje of pb. Ik heb de hotliner verkocht en wil binnenkort graag de ASW ophalen :-).

En dan nog iets voor iedereen die naar Ootmarsum wil komen de 26 juni, er staat helaas slecht nieuws in het ''Wildvliegen in Twente'' draadje...

Groeten,

Paul.

Bart, ik heb de foto aangepast maar volgens mij is het niet veel beter geworden.
Jawel hoor, hij laadt nu sneller. Een buiten formaat grote foto wordt eerst gedownload en dan verkleind en afgebeeld. Anders zie je eerst die grote foto opbouwen, en als dat klaar is verspringt-ie naar een kleine versie.

@ Paul .
das een mooie zwever . ik ken je gevoel een beetje .ik heb hier nu de tekeningen van een sagitta 900 liggen voor volledig houtbouw .en gezien de opzet van de tekening is de sagitta eigenlijk de grote broer van de metrick.aleen komen dan dan gewicht en vleugeloppervlak wat beter uit.zit er wel aan te denken om de vleugel 1 ribje te vergroten aan de tip (levert meer draagvlak ,maar zowat geen extra weerstand , dus nog beter thermiek pakken )

klopt ,maar die yanken snappen niet dat je ook een oude home trainer kunt ombouwen ,blijft wat dit soort inventievietijten betreft een raar kortzichtig volk .

Haha, tja ze snappen het inderdaad niet helemaal. Maar volgens mij zijn Amerikanen ook vooral elektrische clublieren gewend...

Rick

Weinig filmpjes tot nu toe....
dit is het enige wat ik heb. Beter dan niks :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk! Inderdaad weinig bewegende beelden. Mijn leermoment met de Countryman is ook weer goed om te zien, te vroeg losgelaten met te weinig spanning op de lijn. Daarna gelukkig mooie lijnstarts gemaakt.

Grt,

jacob

ja idd dat ging erg goed met je coutr- e -man jacob:yes: erg mooie lierstarts op die ene na dan:wink:als ik dat ook zo onder de knie krijg ben ik dik tevreden:grin:

Het was het wachten waard :-)
Max, als je tussen die [youtube] tags alles weghaalt behalve iBPAG9w_E7Y dan dan hij er wel.
zo dus:[media=youtube]iBPAG9w_E7Y[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Back