VGT in Hoeven op 15 mei 2011

Willem.. het kan zijn dat ik er overheen lees, maar hoe laat wil je het treffen laten beginnen? (de briefing) Misschien handig dit even te vermelden in de eerste post.

Groeten Rick

Sorry mensen, ik moet afzeggen. Overdag mega druk op het werk, zaterdag ook flink onder de pannen, en dan zondag weer een lange dag, pfffft, ik weet dat dit ook ontspanning is, maar thuis gaan de dingen ook door. Ik zeg helaas af. Moet ff prioriteiten voor mezelf stellen.

1.) Wim Peltenburg, (Willem P), Pilatus B4, Sirrus, Stratos, MPX Alfa, 2,4 Ghz frequentieboom
2.) Jan-Hein (JHvdK), , Spectra 2,4 Ghz, Riser 80 en Riser 100, kanaal 65
3.) Serge pot, metrick topflight 2,4 ghz
4.)
5.) Johannes (Ariel), Robbe DG-100, 35 MHz K 65 helaas kan niet anders!
6.) Jacob Bos (jacobbos), Graupner Mosquito, Hegi ASW 15, Countryman, 2,4 GHz
7.) Maarten, Maarten X, Sagitta 900, Dandy, kanaal 62, 2,4 Ghz
8.) Arjan, (PH_AJH), Cirrus 75, Ka-8b, synth kan. 67, diverse elastieken
9.) Gerrit Eggink, Cirrus, Bird of Time, 2,4 Ghz, elektrolier tot 4m
10.) Max (Flymax) Flamingo ASW 17 Trimmy en nog veel meer 2,4 ghz kan 71 en 78 FIETSLIER
11.) Gerben ASW-17
12.) Rick (Rick R): Mosquito, Riser, De Wite, Cirrus-75: (hoogstart voor kisten tot 3m) 35Synth+Kan77/66
13.) Sven Atlantis I modified, BOT (als hij dan af is), Trimmy, 2.4 Ghz
14.) Jakkie takkie, Simprop Daedalus, Carrera Favorit, 747, kan. 78
15.) Steven (stef1987), Robbe Argo, 2.4
16.) Bart Doets (bdoets), Robbe Geier, Robbe Nova, Sig Riser, 2.4 Ghz
17.) rc Nick (Nick Weierink) Robbe Disco, Great Planes Spirit, Ridge Runt1. 35 Mhz kanaal 68
18.) R.c. Paul (Paul Weierink) Graupner Mosquito, Graupner Amigo II, Ridge Runt2, Igra Fiesta. 35 Mhz kanaal 80
19.) Gait (Gerhard Mars) Thermiekcruiser 2,4 GHz Motorspatz 35 MHz K 281, Albatros 100 2,4 GHz.
20.) Terence van der Stelt, Spirit, Hegi Kalif (moet gaan lukken hopelijk) 35 mhz. kan 72 en 78
21.) Maarten (NoNo123) Robbe Nova, Gentle Lady 35 mhz. kan 68 en Corona!!! 2.4 ghz
22.)snijders vintage multiplex b4 bingo in restauratie (statik)
23.) René.be, 2,4 , aerofly, playboy senior,...
24.)Guy (gurodewa) Robbe Woody, Medicine Man 2m. 35 Mhz Kan 79
25.) Ronan (zoon van PH_AJH), Medicine Man, Cirrus, kan 73

Laatst bewerkt:
Willem,
Is het gras eigenlijk gemaaid? Als dat zo is neem ik mijn Taxi mee voor wat gesleep.

In een eerdere post is gesproken over 10:00h en 10:30 briefing
Misschien wat laat. Ik ben er vanaf 9:00h en om 10:00h briefing.
Verder is het gras een week geleden gemaaid, maar zoals Max al aangeeft groeit het erg langzaam.
misschien voor de taxi ilegaal een baandje maaien......of hele grote wielen erop.
Toilet is niet aanwezig....een tent hoort tot de mogelijkheden indien er aanleiding voor is.
Op zaterdag avond om 18;00h beslissing go / no-go
Indien gewenst heb ik 2 autoaccu's om mee te laden.
Zelf meenemen:
Stoeltje, parasol, eten en drinken, kleedje om zwevers en spullen op te leggen, zonnebrand, pet, zonnebril, mooi weer,
Na afloop nog ergens eten met de liefhebbers??

Willem,
10.00u briefing is wel erg vroeg voor veel mensen...mijn voorkeur zou zijn het te laten zoals het was (10.30u) Dan heb je nog de hele dag de tijd hoor!

Oef, ik klaag niet maar het is voor mij en Rick 2,5 uur toeren. Dus briefing om 10:30 staat mij meer aan, en de dag is lang!!

Jacob

Kijk ik even de toestellen na die ik mee wilde nemen naar Hoeven.... kom ik tot de ontdekking dat servo's in de Riser niet meer deugen. Nou vlieg ik vrijwel niet meer met dat toestel, dus ik heb eigenlijk niet zo'n zin om daar nog nieuwe servo's in te zetten. Ik denk dat-ie dus maar niet mee komt.

Tenzij er natuurlijk iemand is die ik er blij mee kan maken... afgezien van die servo's is-ie nog best okee. Is er iemand die ik er een lol mee kan doen?

Ik heb trouwens ook nog een Atlantis liggen die ik ooit van Jan Hein heb gekregen. Die heeft wat schade gehad en dat is 'm aan te zien (glasvezel verbandjes om de romp heen) maar vliegen zal-ie nog best en dat deed-ie altijd goed (ik had vooral moeite om 'm bij weinig wind netjes op het clubveld neer te zetten). Is er iemand die ik daar blij mee kan maken?

Dus, voor vintage-liefhebbers: Riser en Atlantis te geef...

Gisteravond een DÄEDALUS van Simprop van meer dan 27 jaar oud van @janyol gekregen om mee te nemen naar Hoeven voor een liefhebber.

1.) Wim Peltenburg, (Willem P), Pilatus B4, Sirrus, Stratos, MPX Alfa, 2,4 Ghz frequentieboom
2.) Jan-Hein (JHvdK), , Spectra 2,4 Ghz, Riser 80 en Riser 100,
3.) Serge pot, metrick topflight 2,4 ghz
4.)
5.) Johannes (Ariel), Robbe DG-100, 35 MHz K 65 helaas kan niet anders!
6.) Jacob Bos (jacobbos), Graupner Mosquito, Hegi ASW 15, Countryman, 2,4 GHz
7.) Maarten, Maarten X, Sagitta 900, Dandy, kanaal 62, 2,4 Ghz
8.) Arjan, (PH_AJH), Cirrus 75, Ka-8b, synth kan. 67, diverse elastieken
9.) Gerrit Eggink, Cirrus, Bird of Time, 2,4 Ghz, elektrolier tot 4m
10.) Max (Flymax) Flamingo ASW 17 Trimmy en nog veel meer 2,4 ghz kan 71 en 78 FIETSLIER
11.) Gerben ASW-17
12.) Rick (Rick R): Mosquito, Riser, De Wite, Cirrus-75: (hoogstart voor kisten tot 3m) 35Synth+Kan77/66
13.) Sven Atlantis I modified, BOT (als hij dan af is), Trimmy, 2.4 Ghz
14.) Jakkie takkie, Simprop Daedalus, Carrera Favorit, 747, kan. 78
15.) Steven (stef1987), Robbe Argo, 2.4
16.) Bart Doets (bdoets), Robbe Geier, Robbe Nova, Sig Riser, 2.4 Ghz
17.) rc Nick (Nick Weierink) Robbe Disco, Great Planes Spirit, Ridge Runt1. 35 Mhz kanaal 68
18.) R.c. Paul (Paul Weierink) Graupner Mosquito, Graupner Amigo II, Ridge Runt2, Igra Fiesta. 35 Mhz kanaal 80
19.) Gait (Gerhard Mars) Thermiekcruiser 2,4 GHz Motorspatz 35 MHz K 281, Albatros 100 2,4 GHz.
20.) Terence van der Stelt, Spirit, Hegi Kalif (moet gaan lukken hopelijk) 35 mhz. kan 72 en 78
21.) Maarten (NoNo123) Robbe Nova, Gentle Lady 35 mhz. kan 68 en Corona!!! 2.4 ghz
22.)snijders vintage multiplex b4 bingo in restauratie (statik)
23.) René.be, 2,4 , aerofly, playboy senior,...
24.)Guy (gurodewa) Robbe Woody, Medicine Man 2m. 35 Mhz Kan 79
25.) Ronan (zoon van PH_AJH), Medicine Man, Cirrus, kan 73

Johannes, voor jouw gemoedsrust laat ik kanaal 65 thuis...!!! Verder met 2,4.

Tot zondag !!

Groeten, JH

vakantiezwever

Kijk ik even de toestellen na die ik mee wilde nemen naar Hoeven.... kom ik tot de ontdekking dat servo's in de Riser niet meer deugen. Nou vlieg ik vrijwel niet meer met dat toestel, dus ik heb eigenlijk niet zo'n zin om daar nog nieuwe servo's in te zetten. Ik denk dat-ie dus maar niet mee komt.

Tenzij er natuurlijk iemand is die ik er blij mee kan maken... afgezien van die servo's is-ie nog best okee. Is er iemand die ik er een lol mee kan doen?

Ik heb trouwens ook nog een Atlantis liggen die ik ooit van Jan Hein heb gekregen. Die heeft wat schade gehad en dat is 'm aan te zien (glasvezel verbandjes om de romp heen) maar vliegen zal-ie nog best en dat deed-ie altijd goed (ik had vooral moeite om 'm bij weinig wind netjes op het clubveld neer te zetten). Is er iemand die ik daar blij mee kan maken?

Hallo Bart,

Ik zoek nog een leuke zwever (+/- 2,5 meter om mee te nemen op vakantie, ik hou me dus aanbevolen. Ik heb op dit moment geen fondsen meer over om wat nieuws te kopen en servo;s heb ik nog wel.:p
Het liefst de Atlantis (ivm rolroeren?)

Alvast bedankt

groet

Terence

Laatst bewerkt:
Back