zijn elektrowevers ook welkom?gr rich
Inderdaad welkom ....anders moet je lang op je beurt wachten bij het elastiek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zijn elektrowevers ook welkom?gr rich
Uh... als het ontwerp meer dan 20 jaar oud is, toch?Uiteraard. Als ze maar meer dan 20 jaar oud zijn.
Laten we zeggen 10:00h, 10:30 breving.....
Serge,
Misschien is het een goed idee om de organisator hierover iets te laten zeggen?????
Max
Laten we zeggen 10:00h, 10:30 breving.....
Dus, voor vintage-liefhebbers: Riser en Atlantis te geef...
Kijk ik even de toestellen na die ik mee wilde nemen naar Hoeven.... kom ik tot de ontdekking dat servo's in de Riser niet meer deugen. Nou vlieg ik vrijwel niet meer met dat toestel, dus ik heb eigenlijk niet zo'n zin om daar nog nieuwe servo's in te zetten. Ik denk dat-ie dus maar niet mee komt.
Tenzij er natuurlijk iemand is die ik er blij mee kan maken... afgezien van die servo's is-ie nog best okee. Is er iemand die ik er een lol mee kan doen?
Ik heb trouwens ook nog een Atlantis liggen die ik ooit van Jan Hein heb gekregen. Die heeft wat schade gehad en dat is 'm aan te zien (glasvezel verbandjes om de romp heen) maar vliegen zal-ie nog best en dat deed-ie altijd goed (ik had vooral moeite om 'm bij weinig wind netjes op het clubveld neer te zetten). Is er iemand die ik daar blij mee kan maken?
Dus, voor vintage-liefhebbers: Riser en Atlantis te geef...