strutter
PH-SAM
Hallo allemaal,
U kent het allen wel, het ene model is nog niet af of de gedachten gaan alweer uit naar het volgende project..
Het idee een 2-motorig toestel te vliegen spreekt mij al tijden aan
ben de laatste tijd erg aan het dromen over een schaal Vickers Wellington bommenwerper
persoonlijk vind ik dit een machtig mooi toestel om te zien en niet eens zo ingewikkeld (rechte vleugelvorm etc.)
Zijn er onder jullie nog Wellington-vliegers?
Ik weet dat Yke Rusticus een tekening heeft voor een 3,5m spanwijdte met 2x35cc
Dit is redelijk aan de maat maar wel wat we eigenlijk het liefste zouden willen natuurlijk.... :roll: :lol:
Het idee om er een electrisch te maken spreekt mij ook wel aan (ietsje kleiner dan)
Ben benieuwd of er nog andere tekeningsets (het liefste met cowls en cockpits natuurlijk) in omloop zijn
(weet eigenlijk niet of je bij die van Yke deze accesoires ook kunt bestellen,
of dat er bouwers zijn die mallen gemaakt hebben?)
IEMAND ???
alvast bij voorbaat dank
Groet, Ralf
U kent het allen wel, het ene model is nog niet af of de gedachten gaan alweer uit naar het volgende project..
Het idee een 2-motorig toestel te vliegen spreekt mij al tijden aan
ben de laatste tijd erg aan het dromen over een schaal Vickers Wellington bommenwerper
persoonlijk vind ik dit een machtig mooi toestel om te zien en niet eens zo ingewikkeld (rechte vleugelvorm etc.)
Zijn er onder jullie nog Wellington-vliegers?
Ik weet dat Yke Rusticus een tekening heeft voor een 3,5m spanwijdte met 2x35cc
Dit is redelijk aan de maat maar wel wat we eigenlijk het liefste zouden willen natuurlijk.... :roll: :lol:
Het idee om er een electrisch te maken spreekt mij ook wel aan (ietsje kleiner dan)
Ben benieuwd of er nog andere tekeningsets (het liefste met cowls en cockpits natuurlijk) in omloop zijn
(weet eigenlijk niet of je bij die van Yke deze accesoires ook kunt bestellen,
of dat er bouwers zijn die mallen gemaakt hebben?)
IEMAND ???
alvast bij voorbaat dank
Groet, Ralf