Victoria met Regner machine

Baggeraar, wat ik nou niet begrijp is, Roel zet een filmpje van z'n boot op z'n topic, hartstikke mooi Roel geweldig resultaat, en dan plaats je weer een link naar het filmpje zonder commentaar.
dat moet je me toch even uitleggen.
groetjes piet

Ik had de edit van Roel, waar het ene regeltje met het filmpje was toegevoegd, niet gezien. Nu wel.

Mooi vaarbeeld, snelheid prima in orde. Eigenlijk kan ik maar 1 puntje van kritiek hebben, waarom is het filmpje geen HD, zodat we er ook in full screen van kunnen genieten? 480P doet zo'n mooi bootje geen recht. ;)

Tja Henk... 480 is de max voor mijn camera.
Je zal haar in de toekomst wel in het echt zien... Werkschependag, open dag vaargroep Flevoland wellicht?

(En Harm: dank voor de service!)

Roel ga je romp nog spuiten? ik zag op het filmpje dat "Hanja" bij zonlicht nogal doorschijnend is.

Tja Henk... 480 is de max voor mijn camera.
Je zal haar in de toekomst wel in het echt zien... Werkschependag, open dag vaargroep Flevoland wellicht?

(En Harm: dank voor de service!)

Dan wordt het tijd voor een nieuwe. ;)

Ik ga wel proberen om dit jaar hier en daar van de partij te zijn, dan kan ik hem, correctie "haar", inderdaad zelf zien, en eventueel een filmpje in HD schieten met mijn Lumix z10. Een gewone camera maar met een strak HD beeld, al mijn filmpjes tot nu toe zijn daar ook mee "geschoten"

En inderdaad, iets minder doorschijnend zou bij deze dame wel goed zijn.

't is ook nooit goed hé... Zie je eens een dame die een beetje aan de lijn doet, is ze weer "te doorschijnend"...;)

Ga eens naar een modeshow! Dáár zie je "doorschijnende dames".
En stuk voor stuk kijken ze sjacherijnig.

Ja, als de rest zo mooi is, dan gaan we de lat steeds hoger leggen. ;)

Gewoon niet gaan varen als de zon schijnt, komt in Nederland vaak genoeg voor. :mrgreen:

Snipperdag, mooi weer, weinig wind, heerlijk in het zonnetje aan de waterkant...
Filmpje:
Steamlaunch Hanja 22-03-12 - YouTube

Grootmoeder durfde het nu ook aan, maar was best wel een beetje zenuwachtig. Daarom zit ze ook aan een grote bel droge witte sherry...
full

En met 2 Bar op de ketel loopt ze nog best aardig. Mooie schaalsnelheid. Machine is nauwelijks te horen, de brander ook niet.
full

De zonnetent is naar voren geschoven zodat iedereen wat vitamine D krijgt en een kleurtje op de huid...
full

En zo verstrijkt weer een dag op het water...
full

Laatst bewerkt door een moderator:
het is net als de moderne sloepen van tegenwoordig, fles wijn standaard.
fenderkast is vervangen door de wijnkelder, in al die jaren niets veranderd.
maar dat fluitje, ik vind het een beetje zielig Roel

Mooie plaatjes Roel! En wie kunnen we de volgende keer als extra bemanningslid verwachten? Het vriendje van dochterlief? Of blijft "de kleine meid" dan thuis... ;)

Jaja, en dan volgend jaar hoogzwanger op het achterdek mooi liggen wezen?
Ikdachthetvanniethoor... Dat vriendje blijft voorlopig maar mooi in Arnhem! Opzouten! Kssst!

Groot gelijk, bovendien ligt de boot nu net mooi recht, en als de dochter een dikke buik krijgt, moet je weer schuiven met de poppen, of de ballast onderdeks...

Roel jij als militair heeft toch wel een dubbelloops geweer bij de brievenbus als "vriendje" aanbelt ;)
toch is je stoombootje een hele andere kant van je dan dat sturmgeweld.

Back