Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik me af vraag is waarom er 3D bij staat in de beschrijving bij sebart.it.
Puur marketing? Of is elk toestel dat kan torqen 3D? In dat geval, Calmato 3D...
Van de Angel 50, die ook het 3D predikaat heeft, zijn ook van die filmpjes te vinden. Toch is dit volgens mij een klassieke F3A configuratie. Grens is niet zo scherp zo blijkt. Gezien de bouw zie ik de Miss Wind toch meer las een F3A trainer met freestyle mogelijkheden. Ben straks erg benieuwd hoe hij ervaren wordt. Het is in ieder geval weer wat anders. Slim vind ik ook de constructie met die pennen waarmee je de struts en bovenvleugel vast zet. Ben je niet een eeuw aan het opbouwen.heb zo het vermoeden dat dit meer een 3D kistje is, ook als ik het filmpje van seba bekijk..
Puur marketing was mijn gedachte ook al, maar dat niemand hem wil is gewoon niet zo. Ik had de Angel ook gekocht zonder de '3D' op de verpakking, 3W de miss wind ook...Als er geen 3D opstaat wil niemand hem .
Ja precies, ik heb 'm door, maar in de praktijk heeft een dubbeldekker helaas alleen maar nadelen(nou, 1 voordeel; makkelijker op kleine veldjes te landen)