Hebben dus terug wat beelden opgenomen maar nu op de prive helling bij de Cap, maar zijn niet zo geslaagd als de eerste op de Cap zelf. Deze keer hebben we de camera in de cockpit geplaatst, maar bleek algauw dat de plastic van de canopy niet echt ideaal is om doorheen te filmen. Het weer daarentegen...volle zon tot 20.00h waar ze eigenlijk op de meeste sites regen hadden voorspeld. Zo zie je maar....
Er zijn wel wat interessante beelden extern genomen met enkele 'close fly-by'...hoop tegen morgenavond een kleine compilatie te maken en laat het dan wel weten via deze draad. Voor de volgende video wacht ik op mijn AX-60 rookbommen. Dankzij dat draadje van Vincenzo ben ik dus ook op die Duitse shop terechtgekomen en via een collega heb ik nog een shop doorgestuurd gekregen. Ik plaats de link in het draadje van Vincenzo - Fox.
Voor Samuel, zend mij even een PB dan regelen we dat wel dat je mee kan met mij naar de cap.
Voor de ASW 13m, inderdaad...smijten, alles bij mij is HLG :lol: . Let wel, in Duitsland werd de kist gesleept met een 180cc dacht ik. Maar ik heb het artikel liggen (FMT2003/6) met de fotos en verslag + details , dat scan ik wel even in een plaats het dan online.
Wat betreft het landen van de grote kisten op de Cap, geloof me, een 7m of 8m...land veel makkelijker. In die 15jaar dat ik er nu vlieg heb ik ondertussen gevlogen met zowat een 15-tal modellen met span tss 1.5m en 13m en de 8m is onherroepelijk de 'winner'. 8 op de 10 landingen gebeuren binnen een straal van 5m. Come watch and see

. Een toestel waar ik anders veel mee vlieg op Cap is de Condor van Multiplex, en die doet het zelf wat beter, en is toch ook 4.2m.