Video ASH25 8.3m Onboard Cam - Cap Blanc Nez

• Topicstarter Topicstarter ldejonghe
  • Startdatum Startdatum
aha :oops:

Respect hoor met 1 hand vliegen!

Ik kijk al uit naar de video!! Maandag ga ik op vakantie dus ik hoop dat ik hem nog te zien krijg anders als ik terug ben over 2 weken.

Veel plezier nog!
Sap

geen propleem Sam, je moet alles toch ter plekke uittrimmen daar , want op de helling is alles anders
ik hoorhet wel, juist zou je ergens aan de MACRO ofzo moeten geraken

hey simmen, wanneer ben je van plan naar de cap te gaan?

hmmm, naar de macro zonder vervoer met een 2.6 meter zwever en wa spullen zal ni lukken vrees ik :(

ik zie wel, eerst de cobra tip top in orde brengen, en eens gewoon deftig proberen te zweven :P

mvg

Hebben dus terug wat beelden opgenomen maar nu op de prive helling bij de Cap, maar zijn niet zo geslaagd als de eerste op de Cap zelf. Deze keer hebben we de camera in de cockpit geplaatst, maar bleek algauw dat de plastic van de canopy niet echt ideaal is om doorheen te filmen. Het weer daarentegen...volle zon tot 20.00h waar ze eigenlijk op de meeste sites regen hadden voorspeld. Zo zie je maar....
Er zijn wel wat interessante beelden extern genomen met enkele 'close fly-by'...hoop tegen morgenavond een kleine compilatie te maken en laat het dan wel weten via deze draad. Voor de volgende video wacht ik op mijn AX-60 rookbommen. Dankzij dat draadje van Vincenzo ben ik dus ook op die Duitse shop terechtgekomen en via een collega heb ik nog een shop doorgestuurd gekregen. Ik plaats de link in het draadje van Vincenzo - Fox.

Voor Samuel, zend mij even een PB dan regelen we dat wel dat je mee kan met mij naar de cap.
Voor de ASW 13m, inderdaad...smijten, alles bij mij is HLG :lol: . Let wel, in Duitsland werd de kist gesleept met een 180cc dacht ik. Maar ik heb het artikel liggen (FMT2003/6) met de fotos en verslag + details , dat scan ik wel even in een plaats het dan online.
Wat betreft het landen van de grote kisten op de Cap, geloof me, een 7m of 8m...land veel makkelijker. In die 15jaar dat ik er nu vlieg heb ik ondertussen gevlogen met zowat een 15-tal modellen met span tss 1.5m en 13m en de 8m is onherroepelijk de 'winner'. 8 op de 10 landingen gebeuren binnen een straal van 5m. Come watch and see :D . Een toestel waar ik anders veel mee vlieg op Cap is de Condor van Multiplex, en die doet het zelf wat beter, en is toch ook 4.2m.

Idejonghe -> Ik ben zo vrij geweest om de foto in je reactie aan te passen. Hij was extreem groot en vernaggelde daardoor de hele layout van het topic. Ik beschik maar over 1 monitor en daar paste hij niet op... ;)

Ik ontdekte nu pas dat gave filmpje waar deze topic mee begon... ik ken die stek wel, maar van lang geleden.
Aan iedereen die video's maakt zou ik willen zeggen: Kijk eens wat een verschil het maakt dat de belichtingsautomatiek is uitgeschakeld. Als die aan staat, gaat iedere keer dat de zon in beeld komt het diafragma dicht, en dan zie je niks anders meer dan de zon. Zoals het hier is gedaan overstraalt het wel, maar dat ziet er veel normaler uit.
Errug moie beelden.
Bart

Thanks Roger, ja...dat heb je hé, als le lijdt aan grootheidswaanzin :lol:

ldejonghe zei:
Thanks Roger, ja...dat heb je hé, als le lijdt aan grootheidswaanzin :lol:

Haha! Nog de complimenten voor het filmpje in de openings post! Werkelijk fantastisch! Supermooie omgeving!!

@idejonghe, ik zou normaal meerijden met simmendewulf (norbert) maar we zullen wel eens afspreken op de cap zelf zeker, een kist van 8.3 of 13 meter kijk je niet meteen naast he :P ik loop u zelf wel tegen het lijf daar :D

nu nog vandaag de cobra testen met nieuwe mixes op flaps roll en rudder ;)

Back