Hallo allemaal,
Maikel en de rest bedankt voor de positieve reacties!
Over Bert met z'n snelle wil ik 1 ding zeggen. Ik stond erbij met de crash. Ik stond er met m'n neus bovenop want ik stond namenlijk langs Bert. En het lag NIET aan het vliegtuig of de piloot.. Het was gewoon net over het randje. Want geen een vliegtuig is erop gemaakt om onder de grond te vliegen. Het was gewoon een inschattings fout en meer niet. En ik kan het weten want wij gaan vaak weekende weg met team Quaedvlieg.. En ik heb vaker langs hem gestaan met vliegen. Hij vloog er ook niet gevaarlijk mee. Want als je met een kist richting publiek vliegt kan er veel meer mis gaan als dat je recht het veld over vliegt. Dat zag je wel bij bert. Het gaat met volle snelheid maar alles gaat rechtdoor dus niets aan de hand! Hij heeft ook nooit richting publiek gevlogen en dat doe ik ook absoluut niet. Ik hoop dat hiermee duidelijk wat er met de scout van bert is gebeurd.
En ik heb het ook opgebouwd. We zijn begonnen met 110.000 toeren en toen zijn we dat op gaan bouwen op rustige velden. Ik ben eerst gaan kijken hoe de kist op alles reageerd en leren kennen..
En voor iedereen is gevaarlijk anders. Iedereen heeft er een eigen mening over... En dat mag ook...
P.S. een rectificatie op cliff.. Het model is van m'n vader en Bram..hij is gebouwd door hugo en m'n vader. De motor is deels eigendom van bram. De rest van de modellen zijn allemaal van Bram op de scouts na.