video Tx en Rx kopen in Nederland?

Ik ben op zoek naar een boscam 200mw setje. Is er een betrouwbare site uit nederland die deze verkoopt? Ik heb het setje voorlopig enkel bij Triage Trading gevonden, maar ik vind nergens info over deze site...

Word ook eens tijd om FPV te gaan vliegen. Keek ook al een tijdje naar die zelfe Boscam 200mw. Wil niet verder dan ongv 2 km vliegen. Hoe zit het met me zender en ontvanger Spektrum Dx7s en satelliet AR8000 voor het bereik? Moet ik een range booster erbij? Op youtube heeft iemand 1,7km gehaald met dezelfde setup.

trust me, 2 km is echt héél ver. Ik vlieg voor m'n gevoel vaak een kilometer verderop, maar als ik het dan later terugkijk op google maps is het meestal maar een meter of 200 :lol:

Word ook eens tijd om FPV te gaan vliegen. Keek ook al een tijdje naar die zelfe Boscam 200mw. Wil niet verder dan ongv 2 km vliegen. Hoe zit het met me zender en ontvanger Spektrum Dx7s en satelliet AR8000 voor het bereik? Moet ik een range booster erbij? Op youtube heeft iemand 1,7km gehaald met dezelfde setup.

trust me, 2 km is echt héél ver. Ik vlieg voor m'n gevoel vaak een kilometer verderop, maar als ik het dan later terugkijk op google maps is het meestal maar een meter of 200 :lol:

Precies wat Ruben al aangeeft. Leer eerst maar eens FPV vliegen met je vliegtuig/multicopter bij je in de buurt. Het is lastig zat in het begin en het is totaal anders vliegen dan LOS!

Ik raad het af om met spektrum apparatuur te gaan vliegen, en zeker het gedoe met een booster etc. is niet aan te raden. Waarom ik het afraad? Kijk maar eens in dit topic waar dit onderwerp laatst uitgebreid ter discussie kwam: beste-2-4-ghz-zender

Laatst bewerkt door een moderator:
hahahahaha, maar 200 meter vlieg je FPV? Kan je net zo goed een verrekijker gebruiken. Grapje :p
Ik heb net via google earth op de laptop de afstand gemeten met die functie liniaal en zo te zien vlieg ik 120 meter ver met me quadcopter met de blote oog.

Als je FPV vliegt moet je de omgeving wat kennen vind ik. Google Earth naast je hebben om ff te spieken waar je bent als je de omgeving niet kent.
Ik zal het topic lezen waarom geen booster.

Heb je ooit problemen ondervonden met spektrum. Op 100 meter afstand wat ik tot nu toe heb gevlogen heb ik nog nooit problemen gehad.

Wat is de max afstand van de meeste zenders eigenlijk?

hahahahaha, maar 200 meter vlieg je FPV? Kan je net zo goed een verrekijker gebruiken. Grapje :p
Ik heb net via google earth op de laptop de afstand gemeten met die functie liniaal en zo te zien vlieg ik 120 meter ver met me quadcopter met de blote oog.

Als je FPV vliegt moet je de omgeving wat kennen vind ik. Google Earth naast je hebben om ff te spieken waar je bent als je de omgeving niet kent.
Ik zal de topic lezen waarom geen booster.

Heb je ooit problemen ondervonden met spektrum. Op 100 meter afstand wat ik tot nu toe heb gevlogen heb ik nog nooit problemen gehad.

hou het on topic aub, of start een ander draadje...

Bedankt BvB! Ik had al gekeken bij Toemen, maar het setje was mij blijkbaar niet opgevallen. Ze hadden het merk niet vermeld in de product beschrijving, maar volgens mij is dit het boscam setje, aan de foto's te zien:

FPV 5.8G 200mW 8-kanaals video zender en ontvanger - FPV (First Person View) - Toemen Modelbouw

Dji heeft ook de boscam frequenties
Wij testen nu de dji hd link ben met phantom 2 km geweest
Met alleen de hd link als aansturing en video

Back