Vijfde Engels-Nederlandse Oorlog

Dat is het vliegent hert.

Enne... Daar ben je de wijn vergeten uit te halen... Enne... Deze telt niet hoor. Deze is in een storm nadat ze was uitgevaren vergaan langs de Zeeuwse kust.
Hier kwamen 83 man om het leven. Pracht van een schip, jammer dat ze verging.

Dus klaas... Helaas geen extra puntje voor de Engelse. :p

Belangrijk bericht voor alle Hollanders!

Ik heb op sluwe wijze een nieuw geheim wapen weten te bemachtigen - iets waarvan ik zeker weet dat de Engelsen niet hebben. Afgelopen periode zijn er enkelen onder andere voorwendselen bezig geweest met het maken van nieuwe attributen - dit zogenaamd voor een in aanbouw zijnd schip in 1 op 10.

NIETS IS ECHTER MINDER WAAR!!! Gna gna gna!

Het geheime wapen heet "Engelse Angst" en zit verpakt in houten tonnen:

full

En hier weet ik zeker van dat nog geen Engels gezinde bouwer dit heeft op dit forum!

Wee u -wee u o Engelsen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Kunnen de Hunter dan natuurlijk als brander gebruiken.... Undercover. Hebben die Engels nooit in de gaten.

En als ze gaan kijken...

17920095-cartoon--ka-boem-comic-book-element.jpg

Haha:D

Ik wilde er nog zo'n tekst van een pakje sigaretten op zetten:
...kan u en uw omgeving ernstige gezondheidsschade opleveren...

Maar ik kon niet zo klein soldeerboutschrijven...

Of wat je wel eens leest bij kaassoufflés (die je moet frituren)

Let op - inhoud kan zeer heet zijn!

De Hollanders komen steeds beter op stoom om de genadeslag toe te gaan brengen aan de restanten van de Engelse vloot

nog even en ze sturen een hele vloot drijvende vaten vol met kruit naar de E vloot waarna deze met authentieke afstandsbesturing (brandende pijlen) worden geactiveerd waarna de E vloot een grote schade onder de waterlijn zal gaan oplopen.

zet hem op jongens met nog wat extra vaten

Hoezo spelen wij vals? Het is heel gebruikelijk hoor om een buitgemaakt schip als brander terug de vloot in te sturen.. Dat is geen vals spelen en zelfs historisch correct. :p:p:p

Back