Vijfde Engels-Nederlandse Oorlog

Hopla - vaatje Engelse Angst ertussen en genieten van het vuurwerk.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
En als we straks meer vaten dan kruit hebben, kunnen we de rest altijd nog vullen met "Mort Subite"

Ah jaaa! Die hebben we ook nog: de directe dood! Engelse Angst en Directe Dood. Ik ga ook nog een kat met zeven staarten maken - Kappie Klaas was zo dom mij te vertellen hoe dat moet... :D

Houd er ook iemand de score bij?

Hollandse versus Engelse schepen?
En telt een afgebouwd schip ook mee of gaat het er aleen om wat in de stijgers staat?

Mijn werf is bijna klaar dus dan ga ik maar eens een punt scoren :)

grt Hans

Wat er in de steiger staat telt ook; maar wat gaat er in de steiger komen, want als het weer een Hollander is..............;)

Het wordt geloof ik tijd om weer bemanning te pressen, de schepen te laden en zee te kiezen.......:mad:

Ik ben er klaar voor:

Haddock_sabel.jpg

Engelsen hebben teveel thee in hun bloed. Dat zijn geen echte zeevaarders met het zilte nat door hun aderen :). Ze zijn half frans en teveel gewend aan zon en strand. Lui dus.

Hollanders daarentegen, dat zijn pas echte zeelui!!!! Stoere bonken getrokken uit de klei. Afstammelingen van de noren en de vikingen. Niet van die watjes als die halve namaak Fransen.

;)

Kijk de Hollanders krijgen nieuw vers bloed erbij.
Ik heb alleen ergens gemist welke Hollander je aan het bouwen bent. Het is ook zo druk om alle Hollanders bij te houden tegenwoordig :)

Back