Vijfde ronde NK-F3K Zoetermeer 30 September

zo.. de auto is ingepakt en over een kleine 10minuten stappen we weer in de auto voor een 2uur durende rit naar zoetermeer.
lig op dit moment nog half te slapen en ik hoop dat ik nog wakker wordt voor het begin van de wedstrijd! :P
tot over een paar uurtjes dan maar weer, en dat het gezellig mag worden :D

gr niels

weerbuienradards7.jpg

ziet er strak uit :).
windguru.cz zegt geen regen en afnemende wind nog steeds. Vanuit mijn raam zie de ik hoge bomen op de duinen no wel wat bewegen, maar zal wel afnemen :).

Knallûh!!!

Hoi Sietse,

ik zag dat mijn eerste freq (kan72) vandaag niet gebruikt wordt.
Zou ik daar op over mogen schakelen? Ik heb wel 2 kan 74 kristallen, maar kom er net achter dat eentje het niet doet...
De 2 kan72's doen het wel allebei.

Thanks alvast!!!

Greetz,
Jurgen

Succes en maaker wat moois van.
Jammer dat ik er alleen in Weert bij ben geweest, wil graag weer eens een DLG-wedstrijd vliegen (als mijn versie van Jurgens nieuwe wapen klaar is 'PlanB')
En had natuurlijjk alle nieuwe (mini) vliegers eens ontmoet.

En een dagje Texel is ook ok...

Een heerlijke dag..en wat een weer.

Sietse perfect georganiseerd, bedankt

Arno bedankt voor het lenen van de ontvanger, anders had ik moeten toekijken.

Op naar volgend jaar.

GJ

was zeker lachen! Veel geleerd ook gelijk :).

Pieter Jan, nogmaals bedankt voor het veldgebruik en assistentie. Ook supermooie foto! toch blij dat we dat ff gedaan hebben :).

Paar gekke crashes gehad, maar gelukkig bleef de sfeer erg goed! gezellige bende zo bij elkaar.

hier dan de uitslag in het kort zoals ik hem heb opgelezen. Ik ga morgen nog alle scoreformulieren checken en excel nogmaals nalopen. De complete uitslag (ook per ronde enzo) zal dan als het goed is ook op F3K.nl komen.

F3K
1 Alex
2 Peter
3 Theo
4 Arno
5 Goswijn
6 Bas
7 Loet
8 Arjen
9 Niels
10 Jurgen
11 Cor
12 Martijn
13 Arnold
14 Robert
15 Gerrit-Jan
16 Hans
17 Eric
18 Rob
19 Leon
20 Kees

Mini
1 Jurgen
4 Peter
2 Bart
3 Frans
5 Leon
6 Sietse
7 Raymond
9 Philip
8 Rob

Zo, 23:00 thuis. Pffff.. wat een dag. Na een regenachtige start klaarde het dan toch op en hebben we een groot deel in de zon gevlogen.
Sietse bedankt voor de organisatie!!
Alex gefeliciteerd met de eerste plek. Peter van harte met je NK titel. Toch maar even mooi de eerste officiele winnaar van een NK.

Dat trainingsveldje in Annen blijkt een hele goede te zijn :wink:

Tevens iedereen bedankt natuurlijk voor deelname aan het NK 2007. Was een topjaar!!

Sietse bedankt voor het organiseren van een perfecte wedstrijd. 'T weer viel ook niet tegen. :thumbsup:

Peter gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap. :lol:

Theo, flink bijgeleerd vorig weekend :D

Theo zei:
Dat trainingsveldje in Annen blijkt een hele goede te zijn :wink:

Je bedoelt, trainen in Annen en dan 1, 2, 3 worden?

Dan maar hopen dat de boeren de 10% verplicht braakliggende land weer gaan verbouwen :D :D Ook jouw boer dus :wink:

En blijkbaar is iedereen naar bed om 00.50. Geen nieuwe berichten meer op het forum, alleen nog maar mooie dromen. Tijd om ook naar bed te gaan dus!

Loet

Sietse, bedankt voor de organisatie van deze fijne wedstrijd! Je hebt goed weer uitgekozen :-)
Ik heb erg genoten!

Peter, gefeleciteerd met je NK titel en natuurlijk ook met het winnen van de Mini Holand Beker!!! Een fantastische prestatie!

Greetz,
Jurgen

Kan me alleen maar aan sluiten bij de voorgaande berichten.
Sietse en assistent(i)e bedankt, was top.:thumbsup:

Peter, gefeliciteerd met de dubbel. NK en de MHB.

Verder iedereen bedankt voor de sportiviteit, inzet en gezelligheid op de wedstrijd- en trainingsdagen.

Frans

(die echt al om 0:50 zijn oogjes dicht had :sleepy:)

Even twee uur zitten tikken en de site is weer up to date. Met dank aan Arno en Alex voor hun bijdrage. Ook foto's van de dag toegevoegd. Wil je jouw foto's ook toegevoegd hebben dan kun je ze me even mailen.

Wel een beetje vreemde volgorde bij de mini's 1,4,2,3 8O

Back