Vijfde ronde NK-F3K Zoetermeer 30 September

Sietse bedankt voor de gezellige dag en Alex en Peter natuurlijk gefeliciteerd!

Gr uit Rotterdam

Evenals de vier voorgaande wedstrijden een goede organisatie en prima een sfeer!

Alex, Peter en Theo gefeliciteerd met het behaalde resultaat!

Peter gefeliciteerd met behalen van het Nederlands Kampioenschap!! Denk dat iedereen het met me eens is dat je de titel in alle opzichten verdiend hebt. Ik vond thuis onder een dikke laag stof een wisselbeker “Nationaal Kampioenschap RB Werpzwevers” met m’n naam erop (1999). Ik zal je naam erin laten graveren en zorgen dat je hem in je bezit krijgt.

P.s. Dat is al de tweede beker die ik dit jaar kwijt raak, ruimt lekker op zo!!!

Bas

Bas B zei:
Ik vond thuis onder een dikke laag stof een wisselbeker “Nationaal Kampioenschap RB Werpzwevers” met m’n naam erop (1999). Ik zal je naam erin laten graveren en zorgen dat je hem in je bezit krijgt.
Bas

AHAAAAAAAA; daar was ie dus :wink: :wink:

sietse bedankt :D sietse bedankt :D sietse ,sietse , sietse bedankt :rolling:

met een beetje fantasie maak je er een liedje van :lol:

en natuurlijk peter ,alex en jurgen gefeliciteerd :thumbsup:

groeten arnold

Ik wil nog even kwijt dat ik de indeling van de laatste ronde erg leuk vond. Alle toppers bij elkaar, wat een show! Mooi om te zien hoe de verhoudingen bij de werphoogtes liggen en ook de daalsnelheden konden soms een-op-een vergeleken worden. En dan zijn er meerdere mensen die zonder thermiek (ik heb niemand omhoog zien gaan) 3x ruim over de 2 minuten heen gaan (zelfs 3 minuten halen 8O ). Respect :worship: . Ik - en velen met mij - heb staan genieten aan de kant.

Raymond,

Helemaal mee eens, ik vond dat ook een goed idee van Sietse en mooie afsluiting van het seizoen.

Ik heb overigens nog steeds spierpijn in mijn schouders, waarschijnlijk vanwege mijn
pogingen om net zo hoog te gooien als Jurgen en Peter.... :)

Ik weet nu niet of dit nu een goed of een slecht teken is.... 8)

In ben in gedachten al bezig met het seizoen 2008....nu nog aktie....

Hopelijk hebben we weer een winterpostal en voor de chuck smijt dag op 2e Kerstdag op het Maldensvalk
probeer ik een vrije vlucht DLG met microprocessor (= e-timer) :D af te hebben..

Cheers

Bart

Hmm
2e kerstdag ook meteen maar als DLG-meeting opzetten dan maar?

Niet dat ik er dan bij ben, familieverplichtingen met verjaardagen die elk jaar weer op de 26ste vallen....

crins zei:
Hmm
2e kerstdag ook meteen maar als DLG-meeting opzetten dan maar?

Niet dat ik er dan bij ben, familieverplichtingen met verjaardagen die elk jaar weer op de 26ste vallen....

Ja, zeker doen dat organiseren. En de kalkoen volstoppen met zware slaapmiddelen op 1ste kerstdag :D

Sietse, en iedereen die meegeholpen heeft bij de organisatie van deze mooie wedstrijd op een ideale vlieglocatie: Bedankt!!! Alex en Jurgen gefeliciteerd!

Als er iets wordt georganiseerd op 2e kerstdag zet ik dat vast in de agenda. Verheug me al weer op de super winterse thermiek op het Maldens Vlak.

Peter

Bedankt voor de bedankjes :).
Was zeker een toffe dag.
Ben alles nog eens aan het natellen nu, maar Willy (moeder v Niels) heeft goed werk geleverd! Nogmaals bedankt. Ondanks ietwat onduidelijk ingevulde scoreformulieren af en toe heb ik nog geen foutje kunnen ontdekken. ben halverwege :).

leuke foto's ook!

Nu ik de tijden allemaal nog eens goed doorlees krijg ik ook ineens een stuk beter beeld van hoe sommigen een wedstrijd indelen enzo... En zie je ook dat enkelen echt gewoon inderdaad belachelijk goed hebben gesmeten!

Als je het album bekijkt zie je een link naar Album downloaden
Je moet wel eerst Picasa (van Google) installeren en dan klikken.
Makkelijker kan ik het niet maken.

Pieter Jan

Beste mensen ik heb me weer even te pletter getikt. :?
Ik heb van Sietse de standen binnen en deze op de site gezet. Tevens even de NK standen bijgewerkt. Volgens mij klopt het allemaal. Kijk er even naar en mocht je een rekenfout vinden dan hoor ik het wel.

Natuurlijk kijk je als eerste naar je eigen score en waar je het heb laten liggen. Van mezelf kan ik zeggen dat ik in de eerste taak 1 seconde heb laten liggen om tweede te worden in Zoetermeer. Ja Peter!!!!!! slechts 1 seconde heb ik langer moeten vliegen in de ronde tegen jou :D en ik was tweede geweest. Maar het maakt me niet uit. Het hele jaar kan voor mij niet meer kapot. Ik heb genoten van de eerste tot de laatste wedstrijd. Zie alweer uit naar 2008

:onweer: Als ik al die reacties lees, begint een abo op dit draadje steeds meer op massochisme te lijken :onweer: :)
Welk een enthousiasme !

Ik hoop in 2008 lekker mee te kunnen draaien.

Ruud

Wow 8O . Ik heb 70% gehaald! Een verdubbeling tov mijn vorige (1e) wedstrijd in Arnhem. Een aardige verbetering 8) .

Ik heb een vraag over de puntentelling. Zie ik goed dat iedere ronde 4 (F3K) of 2 (mini) mensen 1000 punten krijgen? Is het niet veel logischer om iedereen binnen een klasse op een hoop te gooien en de beste persoon uit een bepaalde ronde 1000 punten te geven en de rest naar ratio minder? Ik begin nu de discussie over de groepsindelingen te begrijpen. Ik was in de veronderstelling dat in een ronde slechts 1 persoon 1000 punten kon halen. Is deze regel gemaakt om het effect van verschillende condities (eerst 8) en daarna :onweer: ) voor de verschillende groepen uit te sluiten?

Fotor zei:
Is deze regel gemaakt om het effect van verschillende condities (eerst 8) en daarna :onweer: ) voor de verschillende groepen uit te sluiten?

Eerst proficiat met je prestatie
En inderdaad zijn er groepen en groepsscores om weersinvloeden uit te sluiten.
Die veranderen niet alleen in Nederland elke 10 minuten :lol:

Back