Nou, Den Ouden Doosch is geopend. Roept meteen weer jeugdherinneringen op. Mijn eerste kist was ooit een Taxi van Graupner. In die doos bewaar ik nu mijn tekeningen.
En dat dit voor mij echt een tripje door Memory Lane is laat ik graag even zien. Het verhaal achter de volgende foto is dat mijn vader er eigenlijk voor gezorgd heeft dat ik na 35 jaar nog steeds met deze mooie hobby bezig ben: hij was gek van motoren in welke vorm dan ook en ik van vliegen. Hij heeft het initiatief genomen om een bouwdoos van de Taxi te kopen, en zo ben ik gestart met deze mooie hobby. Die eerste doos heb ik dus nog steeds, het is de doos die je ziet. Je kunt het als vader met zoon in de puberteit minder treffen...
Ik zie op de foto de Simprop 35Mhz die ik toen had, sterker, die heb ik ook nog..
Het was ook in die periode dat ik van Sinterklaas de ASW kreeg. De doos van de ASW heb ik niet meer de foto's nog wel:
Maar goed, in die doos zaten dus ook de ASW tekeningen:
En niet alleen de tekeningen, ook nog een grote Exploded View en natuurlijk de originele Bau- und Betriebsanleitung:
Vraag is nu hoe ik de tekeningen bij je ga krijgen. Mijn idee is om ze te laten scannen en de bestanden naar je te mailen. Dat regelen we dan wel via PB, OK?
Hartelijke groet,
Jacob Bos