He he...:sleepy: wat heb ik goed geslapen zeg!
Wat een ge-wel-di-ge dag!
Voor het eerst mijn museumstuk sinds jaren weer eens gevlogen.
En dat omdat er een paar doorzetters hun idee realiseerden om ons met onze zwevers allemaal op een punt bij elkaar te brengen.
Mocht iemand denken, gezien de foto die Bart van mij maakte, dat ik er een rare startmethode (romp ver achter de vleugel vasthouden) op na houd, dan klopt dat niet, dit was de landing....
Het enige minpuntje overigens:
Lyckele (vw4style) meldde het al even.
Toen Jako de lichtste lijn ook bovenwinds ging vastprikken, vond hij in het maisveld een flinke kluwen nylon, wat een derde lijn bleek te zijn.
We hebben deze zo goed en zo kwaad als het kon teruggebracht op het veld, maar het was niet meteen duidelijk waar deze vandaan kwam en wie deze door midden trok (wil ik niet eens weten). Deze lijn bleek dus van Lyckele, die hem belangeloos ter beschikking had gesteld.
Maar de parachute is dus beschadigd en ik weet niet of de nylonspaghetti nog te redden was, maar als Lyckele nou even uitrekent wat hij daar voor schade heeft opgelopen, is het dan geen goed idee als we even allemaal een paar Euro lappen zodat hij weer uit de kosten is? Met z'n 38-en moet dat toch een klusje van niks zijn?
Ik heb zelf niet met een zware lijn gevlogen maar ik doe uiteraard wel mee uit solidariteit.
Het enige wat er weg is is de parachute, maar dat ie niet zo'n ramp. heb mijn lijn gelukkig kunnen redden van de spaghetti maar mocht iemand nog een reserve parachute hebben, let me know.
Of mocht iemand weten waar je een goede kan kopen mag je het ook zeggen

Gr
Laatst bewerkt: