Vintage Glider Treffen Enkhuizen wordt Zondag 25 september

Hallo Han,
Je bent van harte welkom

Ik bel je even :-)

-edit- je neemt niet op. Als je in het allereerste bericht van dit draadje kijkt zie je alles.
Het komt er op neer dat je om 10.00u op het veld moet zijn, de rest wijst zich vanzelf. Neem gerust je Lastensegler mee!
Je Nimbus met motor kan ook prima. Als je nog vragen hebt mag je mij mailen op PH_AJH(at)hotmail.com

Laatst bewerkt:
Ik wil iedereen voor morgen alvast heel veel plezier wensen. Ik baal dat ik er niet bij kan zijn. Ik ga wel vliegen, maar dan anders..... Na het werk langswippen gaat helaas niet meer, dat wordt te laat.
Het weer kan niet beter, dat gaat een gezellige dag worden bij jullie.

Ook vanuit Groesbeek veel plezier morgen!

Ik had er graag bij willen zijn, maar helaas, had al iets anders gepland.

Enneh, hou de boel heel!!

Same here. Kan helaas echt niet komen. Hou de boel heel!

----------------------
Sent from iPhone.
Een typevautju is daarom snel gemaakt. Bij voorbaat excuses daarvoor :-)

Beste VGG,

Het wordt mooi weer morgen!
We mogen met de auto naar het veld rijden. Volg de weg langs de blauwe paaltjes met het oranje touw.
Na het uitladen van je spullen moeten de auto's weer terug naar de weg en in de berm parkeren. Een aantal auto's zullen wel op het veld blijven staan en fungeren als shuttlebus.
Wij willen het veld vrij houden van auto's i.v.m. veiligheid en natuurlijk meer ruimte voor het starten en landen.

Koffie en frisdrank is aanwezig. Brood (fruit) graag zelf meenemen.

Tot morgen,
Johannes

have fun

Ik kan toch echt niet wachten Johannes

Zulk mooi weer kunnen we misschien nog lang van dromen

tot morgen

groet

Terence

Vandaag naar Zeumeren geweest voor een watervlieg meeting.
Twee accu's leeggevlogen met mijn Osprey, met vele starts en landingen.
Blijft een kist die niet echt lekker vliegt.
Daarna naar Almere voor een F5B wedstrijd en daar nog een laatste ronde meegevlogen.
Super weer gehad.

Morgen zit ik in het concertgebouw voor muziek plezier.
Jammer dat ik er dus bij jullie niet bij kan zijn.

Succes, Rick

aan de ene kant wil ik best komen ,maar de andere kant zegt mijn verstand nee(net een week thuis ivm een stuk ijzer dat terug heb weten te koppen ,met gevolg een half dagje ziekenhuis) . dus veel plezier ,ik maak wel een paar lijnstartjes met de briljant morgen op de hei. dat stuk rijden ga ik nog niet aan .

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat er morgen iets meer wind is.
Met de wind vanv andaag kwam ik niet boven de 65 meter terwijl ik met de zelfde set vorige week op 133meter ben gekomen.
Daarom maar genoeg Lipo's mee nemen om electro te vliegen.
Of lekker laten slepen dus.....voor mij dan de eerste keer...

t is bijna zover ook ik kan niet wachten!! :banana: morgen even n range chek maken met de kalif en dan even uitgooien of alles ok is en dan kan hij aan de lier bij onze gerrit!!:grin: mocht er iets niet geheel in orde zijn dan heb ik ook de silentius nog:grin: dus tot morgen jongens ik heb er zin an!!!:yes:

Ik wens jullie allen een hele fijne dag toe, hopelijk worden er leuke filmpjes van het treffen online gezet. Goede vlucht!

Sander

Op het veld heb ik ook al bedankt, maar hierbij wil ik nogmaals de organisatie bedanken voor deze geweldige dag. Het was een super locatie, geweldig veld. Helaas was er niet veel thermiek, maar toch zakte het niet overal erg hard, dus kon je best lang genieten van een vlucht.

helemaal geslaagd deze dag!

Met een lekker verkleurd koppie kan ik alleen maar bevestigen wat Hendrik meld: gewoon een heerlijke dag gehad!

Groet,

Jacob Bos

Goed om te horen en te zien dat jullie een leuke dag hebben gehad. Ik heb het ook erg gezellig gehad op de verjaardag van mijn schoonvader:rolleyes::rolleyes:. Volgende keer maar weer. Komen er nog meer filmpjes dan kan ik toch nog een beetje meegenieten:D.

Max

Iedereen bedankt voor deze zeer geslaagde dag!

Als ik voor mezelf spreek kan ik zeggen, ik heb onwijs genoten!
Gerben met zijn Ibis 120 en Nico met zijn Yakovlev 12a hebben buitengewoon vele sleepvluchten gemaakt. Daarvoor nogmaals mijn grote dank en bewondering.
Ook de elektrolier van Gerrit heeft weer zijn trouwe diensten bewezen en was volop in Aktie.
En dan nog de elastiek startlijn, ook deze was "voll im Einsatz".

Thermiek was helaas nagenoeg niet. Het was boeiend om te zien hoe de F3J jongens met hun Cirrus toch nog extra vliegminuten wisten eruit te persen.
Sommige deelnemers hebben nu kennis gemaakt met de Noord Hollandse Polder en weten nu wat een buitenlanding betekent,....... bootje varen!

Gelukkig konden wij deze dag afsluiten zonder noemenswaardige schade aan de toestellen.

Nogmaals bedankt voor deze gezellig dag!

Johannes

Wat weer een mooie dag!
Ik heb me super vermaakt, en ik geloof dat ik niet de enige was ;)
Lekker weertje erbij, goed gezelschap, mooie modellen van allerlei caliber, en geen grote schades, wat wil je nog meer.

Iedereen bedankt!

Gerben

Back