Vintage Glider Treffen Rosmalen zaterdag 15 september

mooie dag

Ik heb vandaag ook een heerlijke dag, lekker gevlogen met de Orlice en de Atlantis, en nog even een stuk met de beest Salto van Douglas ;)

Mooi veld met heerlijk weer, zo nu en dan zelfs in mijn t shirt gelopen.

Natuurlijk een mooie maiden maar dat wordt door Raymond wel verfilmd, verteld:p:p:p:p

bedankt Douglas voor deze mooie dag.

groet

Terence

Het was zeker een heerlijk dagje. Dit veld is wat betreft grootte te vergelijken met het veld in Hoeven. Groooot dus. Ruimte zat voor wat dan ook. Het weer was heerlijk, net als de ballen die door iedereen erg werden gewaardeerd. Iedereen heeft gevlogen, en er was nauwelijks schade.
Kortom: prima dag!

Het verhaal van de Ka-7 staat in zijn eigen draadje.

Zo, met de rode blos nog op de wangen van de heerlijke buitenlucht zit ik nog na te genieten van weer een lekker gezellig Vintage dagje. Iedereen bedankt voor weer een geslaagde dag.

Lekker is onderstreept omdat Douglas en Terence volgens mij een nieuw onderdeel aan onze meetings hebben toegevoegd... Nieuwsgierig? Kijk maar:

Groet,

Jacob

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ik d'r één keer niet....wordt het me nog ingewreven ook 8O
Maar goed om te zien dar jullie je vermaakt hebben. Ik heb wel stevig zitten balen, kan ik je zeggen.
Volgende keer beter.

Ben ik d'r één keer niet....wordt het me nog ingewreven ook 8O
Maar goed om te zien dar jullie je vermaakt hebben. Ik heb wel stevig zitten balen, kan ik je zeggen.
Volgende keer beter.

Ik dacht dat je dat zou zeggen, maar we hebben je gemist;)

groet

Terence

Nu nog foto's!
Ik heb alleen gefilmd (komt nog!) maar ik weet dat er heeeeeeeeeel veel foto's zijn geschoten dus.........

Lekker is onderstreept omdat Douglas en Terence volgens mij een nieuw onderdeel aan onze meetings hebben toegevoegd... Nieuwsgierig? Kijk maar:

Zo te zien was het erg gezellig en hebben jullie lekker gevlogen en gegeten.

Ook ik had een fijne dag, lekker gewerkt.:rolleyes:

Is al bekend wanneer de volgende meeting wordt gehouden?

Jacob, bedankt voor het filmpje!
Nu kan ik ook nog meegenieten.:D

Johannes

Is al bekend wanneer de volgende meeting wordt gehouden?
Dat zal denk ik het wintertreffen zijn maar het staat een ieder vrij een ander voorstel te doen. Ergens in oktober of november kunnen we best nog eens ergens afspreken. Het blijkt maar weer dat je niet met veel mensen hoeft te zijn om lol te hebben.

Dus; roept u maar :-)

erg schitterende dag mannen ik heb zeer genoten ! ,en dit is zeker weer voor herhaling vatbaar !! mijn dank gaat gaat uit naar natuurlijk douglas en terence met de goede inwendige verzorging ,ook de rosmalense club bedankt dat deze dag mogelijk was erg leuk!!! op naar de volgende vgt de ballen :grin: !!:wink:

Wat een dag! Werkelijk erg mooi weer, beetje wind, zonnetje erbij, broodje kaas/ham en als toetje de ballen van Terence. Bijzonder dat mooie ideeen leiden tot spontane acties waar iederen van kan mee genieten. Dat is de kracht van deze groep mensen.

Het werd mogelijk ook doordat de groep niet te groot is geworden. Als er 25-30+ man komen word het wat lastiger. Ach, een paar zakjes met brood en wat ham/kaas, dat zijn de kosten niet. En na een telefoontje met Terence waren de ballen ook zo gemaakt.

De dag zelf was perfect, met toch nog een leuke opkomst. Er zijn zelfs mensen die niet actief zijn op het forum, maar wél zijn gekomen. Als je die mensen ziet lachen en genieten tot en met, dan kan ook mijn dag niet meer stuk. (maar dat geld zeker ook voor de rest) Het was mij een genoegen om dit te mogen organiseren, en ik weet zeker dat dit volgend jaar weer door zal gaan. Heren, bedankt voor jullie aanwezigheid én gezelligheid.

Een clublid heeft foto's gemaakt, met hier de link.

https://picasaweb.google.com/106980409214275648055/VintageZweefTreffenClubDenBosch20120915?feat=email#

Even wat beelden zichtbaar gemaakt..

Het Salto ''beest''...

DSC07914.JPG

Dit vloog toch echt wel erg leuk!

DSC07906.JPG

De glimlach van beide personen spreekt voor zich...

DSC07843.JPG

Echt een oudje.

DSC07842.JPG

Tja, het blijft mooi hé.

DSC07850.JPG

Ook voor de koffie werd gezorgd!

DSC07868.JPG

Onze huiskok...

DSC07873.JPG

Ontspanning en vermaak.

IMG_0147.jpg

Zo kan het ook.

IMG_0150.jpg

Dit vloog toch erg goed...

DSC07920.JPG

Het blijft mooi...

DSC07936b.jpg

Ik wil iedereen bedanken die aan dit mooie evenement heeft bijgedragen.

Voor mij was het een mooie dag, de maiden voor mij met de Dandy (van MaartenX overgenomen) was een feest.
De Brillant die ondanks de turbulentie mooi bleef hangen en de ASW17 heeft ook weer even de vleugels kunnen strekken.
Alleen voor mijn Volare van Robbe (geen vintage, maar heeft wel de looks) ging het op het laatst even mis, de vleugel bevestiging moet nu herzien worden.

Al met al een geweldige dag, nogmaals bedankt allemaal !

Hier voor de volledigheid ook nog het filmpje van de Ka-7. Het is tenslotte op deze meeting gebeurd.

Back