Vintage Glider Treffens in 2014 - ter overweging

Met de geformuleerde regels is het denk ik goed werken, waarbij moet worden aangetekend dat het geen wetboek kan zijn.
Het gaat om het VGG gevoel. (bij mijn eigen Junior heb ik zelf twijfels)

Verder is er sprake van op de markt komen, maar een eigen ontwerp van 40 jaar geleden zal toch ook mee mogen doen.
Aan aanpassing van de regels lijkt me niet nodig, iedereen voelt dit aan.

Verder wil ik ook voorstellen de jaartallen in principe vast te houden en voorlopig de eerste 10 jaar, niet aan te passen. Want het gaat toch om een VGG gevoel, dat meer aan constructie en uitstraling, dan aan leeftijd gebonden is.

Rick

Omdat we geen echte vereniging zijn, maar wel een groep liefhebbers is er geen echte voorzitter, ledenraad, etc. Daarom ben ik zo vrij om de virtuele klap met de hamer maar te geven en de 3 uitgangspunten vast te stellen welke bepalen welke zwever wel of niet voldoet aan het Vintage Gevoel. Daarbij weten we allemaal dat er grijze gebieden zijn als je scherp wilt, maar dan kom je in oneindige discussies terecht die absoluut niet passen bij deze groep liefhebbers die het vooral gezellig vinden om een aantal malen per jaar bij elkaar te komen.

Dus hier is ie: klap.

De uitgangspunten heb ik ook aangepast op de VGG site.

Op naar de volgende meeting!

JB

okay dan sluit ik de vergadering :-)
Fijn weekend allemaal, het wordt mooi vliegweer.

Blue skies and happy landings!

Back