Vintage Glider Wintertreffen 2015 (11 januari met uitwijk 18 januari)

Het is niet gelukt om de beelden van de quadcopter te bewerken, maar dat mag de pret niet drukken....
Jammer dat je die beelden niet hebt kunnen gebruiken. Mijn bewerkingsprogramma vreet ze ook niet, ik moet de beelden eerst converteren naar een ander formaat voordat ik het kan bewerken. Jammer, want dat kost veel tijd en schijfruimte. Dat heeft de camera-fabrikant niet goed voor elkaar.

Ik kon het filmpje niet zien in de post van Max, heb de link even correct hieronder gezet. En nu even kijken :D

EDIT Filmpje bekeken. Nice job Gerben! Mooi camerawerk weer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldig filmpje weer eens.

Vroeg me alleen af, wat is hier aan de hand...?

buurman_en_buurman_zpsf9a8b3ed.jpg

Lijkt wel een scene uit Buurman en Buurman :-0

ea68599ce19e8d9fe3ae38c11445c9e7_1351452265.jpg

Ik gok op: "als je met zo'n oude kist recht naar beneden duikt en je geeft teveel up....dan doen de vleugels zo!"

Hhahahahahahahaha ja ik zag het ook al! Zou graag zeggen dat we het nationale ballet aan het oefenen waren... [emoji12][emoji12] Maar om iedereen uit de droom te helpen..

We hadden het geloof ik over liggersterkte en demonstreren daar wat er gebeurt als de ligger niet sterk genoeg zou zijn. Briljant shot. [emoji12][emoji12][emoji12][emoji12]

Laatst bewerkt:
Haha, ik zat er ook al naar te kijken. Was dat tijdens de verwoedde pogingen van Rick om te demonsteren dat hij geen extra v-stelling in zijn 5mm stalen verbindertje kon buigen door up te geven?

Belde ik onderweg terug Rick of hij niet iets vergeten was..bedenk ik me thuis dat ik op mijn beurt mijn sleeplijn in het weiland achter het vliegveld heb laten liggen... oeps :S

Heb Max een PBtje gestuurd, hopelijk is hij binnekort in de buurt om mijn 'rommel' op te ruimen.

Gerben

Jammer dat ik er niet bij kon zijn..... zo te zien was het net als alle andere jaren weer erg gezellig. Jammer dat er schade's zijn ontstaan.
Lachende gezichten zeggen gelukkig ook alles!!
Next time, ill be there!!:p

Die sleeplijn ligt aan de andere kant van de sloot, in het " final" gebied vlak voor de vliegerslijn. Als ik me niet vergis. Had Gerben tactisch afgeworpen ;-)

Die sleeplijn ligt aan de andere kant van de sloot, in het " final" gebied vlak voor de vliegerslijn. Als ik me niet vergis. Had Gerben tactisch afgeworpen ;-)

Hij hing in het hek dus hij was snel gevonden!
Nu nog een manier vinden om hem bij Gerben te krijgen. Misschien via een deelnemer aan het treffen op 25 april........
Max

Top! Gelukkig dat hij opgeruimd is, dat was mijn eerste zorg, niet zo netjes om 'rommel' achter te laten. Bedankt Max!
Mocht die sleeplijn hier nog eens belanden zou dat leuk zijn, maar op zich niet zo belangrijk. Eventueel zou je hem aan JanJaap,Frans of Klaas mee kunnen geven, die zie ik als het goed is de 18e in Dalfsen (F5B wedstrijd).

Groetjes,
Gerben

Ik begrijp dat Max wacht tot het moment dat er een winter aan dreigt te komen, maar ik vroeg met wel af of er nog een wintermeeting inzit begin 2016.

Jacob

Back