Ik dacht dat je door de sleeplijn gevlogen was
Nou, weet ik niet wat die sleeplijn daar nou deed... ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht dat je door de sleeplijn gevlogen was
De weggeefbeurs was geen daverend succes; bijna alles lag er nog. Beetje jammer dat ik de spullen van andere mensen mee naar huis moest nemen.
Was leuk en goed om er vanmorgen even bij te zijn. Was nog getuige van de maiden van de ASW van Terence. Dat ging niet helemaal zoals het hoorde. De zwarte doos zal moeten uitwijzen wat er misging. Gelukkig verliep de buitenlanding in het bos buiten zicht en zonder grote brokken..
![]()
Ik vind het niet gepast om er uitgebreid op in te gaan. Ik heb het op het veld kenbaar gemaakt, het is uitgesproken en dat was het. Ik ga in het vervolg wel wat vaker hard op denken...
Laat ik het zo zeggen, Het is nogal lastig om met 1 vleugel minder fatsoenlijk naar beneden te komen.Het was meer een raket die naar beneden kwam fluiten, waarbij ik er achter kwam dat ik nog richting, hoogte en aileron werking had. Die heb ik dan ook gebruikt om van het publiek af te sturen.... 1 vleugel belande in het bos, daar heb ik niet maar naar gezocht.
De rest heeft zo te lezen en super dag gehad, en dat is wel het belangrijkste. Mijn dag was het niet, shit happens... Nu maar hopen dat zo'n kist nog een keer voorbij komt.
Op naar de volgende meeting...
Nee, schapestront. Maar daar kwam ik pas achter toen ik de kist liefkozend onder haar buikje optilde - aan de onderkant zat een hele verse dikke schapedrol vastgeplakt.ohoooh.. vol in een vlaai ?
:murder: