Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
...dat heb ik high-tech opgelost met rietjes! Eerst met de soldeerbout een gleufje gesmolten en vervolgens de rietjes in elkaar geschoven. Straks gaat er een 0,5 mm draadje doorheen met een lusje, deze trek ik terug met de 3-aderige kabel en klaar is klara
....bij de Makro hebben ze rietjes van een meter lengte! Hoef je niet zoveel te schuiven en heb je ook geen last van die ribbels....
Verder:
Mooi werk!
neuh. dat heb ik al aardig uitgedacht. Maar ik ben nu mijn SG-38 weer aan het oplappen (8 van de 12 scharnieren aan boord waren afgebroken....). Is bijna klaar, dan ga ik weer verder met mijn Libelle.Volgens mij zit Arjan nu te bedenken hoe dit na te maken voor de Club Libelle![]()
neuh. dat heb ik al aardig uitgedacht. Maar ik ben nu mijn SG-38 weer aan het oplappen (8 van de 12 scharnieren aan boord waren afgebroken....). Is bijna klaar, dan ga ik weer verder met mijn Libelle.
Ik waardeer het dat je dat zegt maar het is nergens voor nodig! (en je kent me denk ik goed genoeg om te weten dat ik jou in ieder geval niks verwijt, als je je per sé toch schuldig wilt voelen..voel me toch beetje schuldig...